نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

9 روش برای افزایش سیگنال تلفن همراه خود

اجازه ندهید که سیگنال های بد از تلفن همراه شما را ناامید کند. برای رفع سیگنال ضعیف تلفن همراه، نه نکته مهم را دنبال کنید. عدم استفاده از تلفن همراه خود، حتی در خانه خود، به دلیل ضعف سیگنال تلفن همراه می تواند ناامید کننده باشد. به ویژه در مناطق روستایی ممکن است از نقاط کور همراه رنج ببرند – اما همیشه یک سیگنال ضعیف فقط نتیجه فاصله شما از نزدیکترین دکل تلفن همراه نیست. ساختمانها، چشم انداز اطراف شما و حتی خود گوشی شما می تواند روی سیگنال تلفن همراه تأثیر بگذارد. در اینجا راهنمای ما برای افزایش دریافت تلفن همراه و دریافت بهترین سیگنال تلفن همراه قرار داده شده است.

مراحل افزایش سیگنال تلفن همراه

  1.  ارائه دهنده شبکه را تغییر دهید

پوشش تلفن همراه بسته به مکان متفاوت است. برخی از ارائه دهندگان تلفن همراه پوشش بهتری نسبت به بقیه در مناطق روستایی ارائه می دهند که دکل تلفن کمتر است. با استفاده از ابزار بررسی پوشش Ofcom، پوشش تلفن همراه منطقه خود را بررسی کنید. اگر ارائه دهنده شبکه تلفن همراه دیگری پوشش بسیار بهتری را برای مکان شما ارائه می دهد، تعویض را در نظر بگیرید.

  1. تلفن همراه خود را بالاتر ببرید

دریافت تلفن همراه معمولاً هرچه بالاتر باشید بهتر می شود، زیرا موانع کمتری مانند ساختمانهایی وجود دارد که می توانند سیگنال را مسدود کنند. اگر در پایین تپه یا دره هستید، کوهنوردی را شروع کنید. اگر در داخل خانه هستید، سعی کنید به طبقه بالا بروید و کنار خانه ای که نزدیک ترین دکل تلفن است بروید.

  1.  پنجره ای را باز کنید

از آنجا که امواج رادیویی تلفن همراه می توانند برای نفوذ به دیوارها مشکل داشته باشند، ایستادن در کنار پنجره باز در خانه یا مکان دیگر ممکن است به شما کمک کند تا سیگنال کافی برای برقراری تماس بی وقفه دریافت کنید.

  1.  به بیرون از خانه بروید

برقراری تماس از اعماق ساختمان ها، زیرزمین ها و گاراژهای پارکینگ زیرزمینی عملاً غیرممکن است زیرا سیگنال های سیار توسط مواد ساختمانی مانند بتن و فولاد و همچنین زمین مسدود می شوند. بنابراین اگر هیچ استقبالی ندارید، به جایی بروید که احتمالاً از سیگنال قوی تری برخوردار خواهید شد.

  1.  باتری خود را شارژ نگه دارید

تلفن همراه شما از برق زیادی برای برقراری تماس استفاده می کند. شما برای شروع تماس و همچنین انتقال و حفظ سیگنال قابل اطمینان به عمر باتری کافی نیاز دارید. باتری کم می تواند منجر به افت تماس شود، بنابراین تلفن خود را در طول روز شارژ نگه دارید.

  1. از وسایل الکترونیکی خودداری کنید

دستگاه های الکترونیکی مانند لپ تاپ، iPad و مایکروویو می توانند در سیگنال تلفن همراه شما تداخل ایجاد کنند، بنابراین اگر در تلاش برای برقراری تماس هستید از این موارد خودداری کنید. Wi-Fi و بلوتوث را روی تلفن همراه خاموش کنید تا بتواند اتصال شبکه تلفن همراه را حفظ کند.

  1.  تلفن خود را به درستی نگه دارید

به نظر عجیب می رسد، اما نحوه نگه داشتن تلفن می تواند در سیگنال تلفن همراه تداخل ایجاد کند. برای اطمینان از مسدود نشدن سیگنال، از گرفتن آنتن تلفن خود در هنگام گرفتن گوشی خودداری کنید. همچنین می توانید از هدست هندزفری هنگام برقراری تماس استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بلندگوی خارجی نوکیا Lumia 920

8- از سیگنال wi-fi استفاده کنید

اگر در خانه هستید و به پهنای باند خود اتصال روتر Wi-Fi دارید، ممکن است بتوانید به جای آن از طریق سیگنال wi-fi از طریق تلفن همراه خود تماس بگیرید و پیام ارسال کنید.

  1. تقویت کننده سیگنال را امتحان کنید

اگر در یک زیرزمین یا منطقه روستایی با پوشش تلفن همراه کم زندگی می کنید، با ارائه دهنده شبکه خود صحبت کنید تا ببینید آیا آنها تقویت کننده سیگنال را ارائه می دهند یا خیر. این یک قطعه سخت افزاری یا نرم افزاری است که از اتصال Wi-Fi منزل شما برای تقویت استقبال و توانایی برقراری تماس تلفن همراه استفاده می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =