نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فعال کردن MMS نوکیا . شما تصاویر را دریافت می‌کنید، سعی می‌کنید این تصاویر را دانلود کنید، اما گوشی نوکیا شما تصاویر را در پیام‌های متنی دانلود نمی‌کند. بسیاری از افراد از عدم امکان دانلود تصاویر یا پخش فایل هایی که از طریق پیامک برای آنها ارسال می شود شکایت کرده اند. ممکن است شبکه روی آن تأثیر بگذارد یا مشکلی در فایل وجود داشته باشد. اگرچه MMS روشی مناسب برای ارسال ویدیوها و تصاویر است، اما زمانی که گوشی نوکیا اندرویدی شما آنها را دانلود نکند ممکن است قابل رفع باشد.

فعال کردن MMS نوکیا

تعریف دقیق MMS

سرویس پیام چندرسانه ای (MMS) یک ویژگی مبتنی بر شبکه در همه گوشی نوکیا های همراه است که امکان انتقال فایل های چند رسانه ای را فراهم می کند. این یک روش ایده آل برای ارسال عکس یا رسانه از طریق پیام های متنی است.

با این حال، هر بار همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. به عنوان مثال، مواقعی وجود دارد که گوشی نوکیا اندرویدی شما تصاویر را در پیام های متنی دانلود نمی کند همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم.

دانلود نکردن تصاویر گوشی نوکیا در پیام های متنی

گوشی نوکیا هوشمند خود را مجددا راه اندازی کنید. هر زمان که گوشی نوکیا اندرویدی شما تصاویر را در پیام‌های متنی دانلود نمی‌کند، آن را مجددا راه‌اندازی کنید. می‌دانم، درست است، مانند راه‌اندازی جدی! خیلی ابتدایی به نظر می رسد، اما این بی زحمت ترین اقدامی است که می توانید انجام دهید. صرف نظر از هر مشکلی که ممکن است با گوشی نوکیا خود داشته باشید، راه اندازی مجدد آن کار می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایشگر نوکیا

مانند اکثر ابزارهای الکترونیکی، خاموش و روشن کردن گوشی نوکیا همراه شما بسیاری از مشکلات را حل می کند. علاوه بر این، به سیستم عامل اجازه می دهد تا هر گونه اشکالی را که ممکن است باعث ایجاد مشکل شود را برطرف کند.

بنابراین دکمه پاور را فشار دهید و وقتی منو ظاهر شد، Restart/Reboot را انتخاب کنید. پس از روشن شدن گوشی نوکیا، بررسی کنید که آیا همچنان مشکل دارید یا خیر.

تایید اتصال شبکه گوشی نوکیا

دانلود تصاویر از طریق پیام متنی به اتصال اینترنتی قابل اعتماد نیاز دارد. اگر گوشی نوکیا شما اتصال اینترنت نداشته باشد، گوشی نوکیا اندرویدی شما تصاویر را در پیام های متنی دانلود نمی کند.

  • به پنل اعلانات خود بروید
  • اگر داده‌های Wi-Fi یا گوشی نوکیا همراه خود را از قبل روشن نکرده‌اند، روشن کنید
  • همچنین می‌توانید حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید تا ببینید کمک می‌کند یا خیر.

پس از آن، سعی کنید عکس خود را دانلود کنید.

فعال کردن و دانلود خودکار MMS

راه دیگر برای رفع مشکل «دانلود نکردن تصاویر در پیام‌های متنی گوشی نوکیا اندرویدی»، فعال کردن بارگیری خودکار MMS است. انجام این کار به شما امکان می دهد پیام های چندرسانه ای را با برنامه پیام رسانی استاندارد گوشی نوکیا اندروید خود ارسال و دریافت کنید. علاوه بر این، می‌توانید این نرم‌افزار را به گونه‌ای پیکربندی کنید که به‌محض رسیدن MMS به‌طور خودکار بارگیری شود.

  • به برنامه پیام رسانی پیش فرض خود بروید
  • روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید
  • Setting و سپس Advanced را باز کنید
  • بعد، روی دکمه کنار دانلود خودکار MMS کلیک کنید و آن را روشن کنید
این مطلب را از دست ندهید   تعویض کابل اتصال نوکیا Lumia 920

حذف پیام های قبلی

اگر نمی‌توانید عکس‌ها یا ویدیوها را دانلود کنید، به تنظیمات پیام‌رسان پیش‌فرض خود بازگردید. سعی کنید پیام‌های قدیمی‌تان را حذف کنید تا مقداری فضای روی گوشی نوکیا شما آزاد شود. مواردی داشته‌ایم که گوشی نوکیا‌ها پس از آزاد کردن حافظه پیام‌های MMS قدیمی، شروع به دانلود فایل‌های MMS می‌کنند.

تغییر به یک برنامه متفاوت

برنامه های بسیار محبوبی وجود دارد که می توانید با آنها در هر زمان عکس بفرستید، مانند واتس اپ، فیس بوک، اسنپ چت و تلگرام، و هیچ هزینه ای دریافت نمی کنند، همچنین می توانید برنامه پیام رسانی پیش فرض را به چیزی مانند پیام رسان فیس بوک تغییر دهید. بنابراین لازم نیست با مشکل «گوشی نوکیا اندرویدی خود تصاویر را در پیام‌های متنی دانلود نمی‌کند» دست و پنجه نرم کنید. تنها چیزی که در بیشتر این موارد نیاز دارید یک اینترنت پایدار به جای خدمات پیامکی استاندارد است که هزینه اضافی برای MMS دریافت می کند.

امتحان بازنشانی کارخانه گوشی نوکیا

این باید آخرین راه حل شما باشد. اگر همه گزینه‌های بالا را امتحان کرده‌اید و به نظر نمی‌رسد هیچ چیز راه‌حلی را که می‌خواهید ارائه نمی‌کند – از آنجایی که در گوشی نوکیا اندرویدی شما همچنان تصاویر را در پیام‌های متنی دانلود نمی‌کند، تنها گزینه‌ای که دارید این است که گوشی نوکیا خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

به یاد داشته باشید که با این کار تمام داده ها، برنامه ها و تنظیمات شما به طور کامل حذف می شود و گوشی نوکیا شما به حالت پیش فرض باز می گردد. به این معنی که گوشی نوکیا اندرویدی شما به حالت عادی باز می گردد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض جک کانکتور شارژ

با این حال، قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که از تمام اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید. اکثر گوشی نوکیا ها از شما می خواهند که از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، بنابراین هنگام بازیابی آنها مشکلی نخواهید داشت.

  • پس به Setting بروید
  • روی System کلیک کنید و گزینه Reset را انتخاب کنید
  • Reset/Erase data را انتخاب کنید
  • روی OK کلیک کنید و گوشی نوکیا شما پاک می شود.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: دلایل عدم ارسال پیام در گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفت =