نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر دکمه پاور موبایل نوکیا

خاموش و روشن کردن دستگاه، تنها وظیفه دکمه پاور در تلفن های همراه می باشد، اما اگر دقت کرده باشید، متوجه می شوید که کاربرد این دکمه، بسیار بیشتر از یک خاموش و روشن کردن است و هر کدام از این کاربردها، بسیار ضروری و روزمره اند.

تعویض LCD نوکیا Lumia 800

ری استارت کردن، اسکرین شات گرفتن و قفل کردن، از دیگر مهم ترین کارهای این دکمه پر کاربرد به حساب می آیند.

حال تصور کنید که در صورت خراب شدن دکمه پاور، چه دردسر ها و مشکلاتی که به وجود نخواهد آمد! در واقع با خراب شدن آن، قادر به انجام عادی ترین اعمال نیز نخواهیم بود.

عوامل اصلی خرابی دکمه پاور

بیشترین علل مراجعه کاربرانی که درخواست تعمیر دکمه پاور را از تعمیرکار دارند، شامل موارد زیر می باشند:

  • ایراد ها و باگ های نرم افزاری
  • شکستگی دکمه
  • اتصالی اتصالات زیر دکمه
  • ظرافت بیش از حد دکمه

راهکار های رفع مشکل دکمه پاور

پیش از آن که برای رفع مشکل به مراکز تعمیرات مراجعه کنیم، بهتر است موارد زیر را بررسی کنیم. شاید با انجام این اقدامات، مشکل سطحی و اتفاقی دکمه برطرف شود و دیگر به مراجعه به تعمیرکار نیازی نباشد:

  • گوشی نوکیا را ری استارت کنید. این ساده ترن کاری است که ممکن است بسیاری از مشکلات را رفع نماید.
  • گوشی را فعال سازی کنید. برای این کار لازم است موبایل خود را به وسیله ی یک کابل USB به یک شارژر یا یک کامپیوتر وصل کنید، سپس از فردی بخواهید با گوشی شما تماس بگیرد. در این صورت اگر دکمه ی Camera را در گوشی خود به صورت جداگانه دارید، آن را فشار دهید. انجام این پروسه باعث فعال سازی مجدد گوشی تلفن همراه شما می شود و در نتیجه، ممکن است دکمه پاور باز هم شروع به کار کند.
  • از اپلیکیشن های جایگزین دکمه پاور استفاده کنید. اگر دکمه پاور گوشی شما به هر دلیلی سوخته باشد و یا از جای خود افتاده باشد، استفاده از این برنامه ها نیز بسیار کاربردی اند و هزینه ای هم ندارند!
این مطلب را از دست ندهید   تعویض پد بلندگوی خارجی موبایل

هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی

مبلغ دریافتی، نسبت به مواردی همچون تعمیری یا تعویضی بودن دکمه و برند و مدل گوشی، متغیر است. اما در کل بهتر است بدانید که هزینه تعمیر یا تعویض این قطعه نسبت به قطعات دیگر، بسیار پایین تر است و کمتر به چشم می آید.

البته در این میان، تعمیر کارانی غیر معتبر و فرصت طلب هستند که برای سود جیب خود، بابت ساده ترین اقدامات نیز هزینه های گزاف دریافت می کنند. اینجاست که مراجعه به تعمیر کاران تحت نظر مراکز رسمی، بسیار پر اهمیت است.

نمایندگی تعمیرات موبایل نوکیا

انجام هرگونه عملیات تعویض و تعمیر قطعات گوشی خود را به تکنسین های مستقر در مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیری نوکیا واگذار نمایید. اگر در زمینه کار با قطعات تلفن همراه تجربه کافی را ندارید، به هیچ وجه در داخل اجزای تلفن همراه خود دست نبرید، چرا که به احتمال زیاد خرابی را شدیدتر خواهید نمود.

تعمیرکاران مجرب و رسمی گوشی های نوکیا، با استفاده از پیشرفته ترین ابزار آلات، قادر به رفع هرگونه مشکل گوشی شما در کمترین زمان هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =