نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر صفحه شکسته تلفن هوشمند

صفحه ای شکسته یا خرد شده می تواند استفاده از تلفن هوشمند شما را غیرممکن کند – و حتی اگر این شکستگی باعث خرابی عمقی سخت افزار شود. اما قبل از اینکه بخواهید یک گوشی کاملاً جدید بخرید ،

مراحل ساده ای برای رفع خراب شدن صفحه نمایش تلفن هوشمند وجود دارد.

1- خسارت را بسنجید

ترک های سطحی و کوچک در گوشه صفحه ممکن است در مشاهده یا پیمایش گوشی اختلال ایجاد نکند ، اما ترک های بزرگتر و عمیق تر نیاز به اقدام فوری دارند. اگر بخشی از نمایشگر از بین رفته است یا رنگ صفحه نمایش خراب به نظر می رسد ، ممکن است صفحه LCD که در زیر صفحه قرار دارد نیز آسیب دیده باشد. اگر صفحه شما فقط کمی ترک خورده باشد ، به جای پرداخت هزینه برای تعمیر یا تعویض آن ، می توانید با آسیب دیدگی سپری کنید.

2- تعمیر موقت

در صورت وجود چندین ترک یا خراب شدن ، از محافظ صفحه استفاده کنید. این باعث می شود هنگام استفاده از صفحه لمسی آسیب بیشتری به تلفن و شما وارد نشود.

3- از تلفن خود پشتیبان تهیه کنید

در اسرع وقت از تلفن هوشمند خود پشتیبان تهیه کنید. به این ترتیب ، اگر تلفن به طور کلی از کار بیفتد یا باید آن را برای تعمیر ارسال کنید ، عکسها ، پرونده ها و برنامه های ارزشمند خود را از دست نخواهید داد.

4- تعمیرگاه پیدا کنید

خدمات زیادی برای تعمیر صفحه وجود دارد ، بنابراین در اطراف خرید کنید. بسته به میزان آسیب دیدگی ، هزینه تعمیرات نیز متغییر است. اکثر مردم ترجیح می دهند تلفن خود را برای کارهای تعمیر به یک خرده فروش معروف در خیابان های معروف ببرند. به هر حال بهتر است برای تعمیر از یک تعمیر کار حرفه ای و متخصص استفاده نمایید تا مشکلات را به طور کامل از بین ببرد و گوشی شما را به طور کامل و حرفه ای تعمیر نماید.

این مطلب را از دست ندهید   قاب پشتی نوکیا Lumia 920

5- تعمیرات DIY

اگر می خواهید خودتان این تعمیر را انجام دهید ، به دنبال دستورالعمل های گام به گام مانند موارد موجود به صورت آنلاین بگردید. با این حال ، مگر اینکه از توانایی فنی خود کاملاً مطمئن باشید ، بهتر است از این امر جلوگیری شود زیرا تعمیرات غیر مجاز ضمانت تلفن هوشمند شما را باطل می کند.

6- آن را بفروشید

اگر صورتحساب تعمیر صفحه خیلی زیاد است ، خود را خسته نکنید ، بهتر است برای تحمل هزینه های گران دستگاه خود را تعویض نمایید. بسیاری از افراد تلفن های خراب شده را معمولاً برای قطعات یدکی خریداری می کنند. لیست تلفن های مشابه را بررسی کنید و به طور واضح جزئیات خسارت را به همراه عکس به فرد متخصص ارائه دهید. قبل از ارسال تلفن ، آن را به رایانه متصل کنید و تمام داده های ذخیره سازی را برداشته و به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید تا خریدار نتواند اطلاعات شخصی شما را بدست آورد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =