نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض حسگر اثر انگشت گوشی اندروید

آیا حسگر اثر انگشت گوشی شما با مشکل روبرو شده است؟ آیا به فکر تعویض حسگر اثر انگشت گوشی اندروید خود هستید؟ آیا فکر میکنید گوشی بدون حسگر اثر انگشت ازامنیت پایینی برخوردار است؟ اصلا نگران نباشید چون ما میخواهیم در این مقاله در سایت ژابیت  با تعویض حسگر اثر انگشت گوشی مرحله به مرحله، چند برند معتبر  گوشی با شما باشیم.  پس شما هم همراهی ژابیت را از دست ندهید.

علائم خرابی حسگر اثر انگشت گوشی

استفاده از حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی یکی از مزیت های دستگاه های هوشمند است که باعث افزایش امنیت گوشی می شود. اما ممکن است در اثرگذر زمان و استفاده زیاد از گوشی و یا ضربه و آبخوردگی، این حسگر های ظریف از کار بیفتند و دیگر اثر انگشت شما را شناسایی نکنند.

علائم خرابی سنسور اثر انگشت گوشی عبارتند از:

  • باز نشدن قفل گوشی با اثر انگشت
  • شکسته شدن دکمه حسگر اثرانگشت
  • شناسایی نکردن اثر انگشت ذخیره شده

تعویض حسگر اثر انگشت گوشی نوکیا

 قبل از تعمیر و تعویض سنسور حسگر اثر انگشت در گوشی Mi  از اطلاعات گوشی خود بکاپ تهیه کنید تا حین انجام کار در اثر بروز حادثه از بین نرود. سپس شارژ باتری را خالی کرده و یا به کمتر از 20 درصد برسانید تا در حین انجام کار، ضربه یا فشار باعث بروز حادثه نشود.

ابزارهای مورد نیازبرای تعویض حسگر اثر انگشت گوشی عبارتند از:

اسپاتول

پیچ گوشتی

1) ابتدا دکمه پاور را چند ثانیه نگه دارید و گزینه خاموش کردن دستگاه را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض آنتن وای فای نوکیا

2) سوزن را در محل قرار گیری سیم کارت فرو برده و خشاب سیم کارت به همراه کارت SD را خارج نمایید.

3) در این قسمت از کار تعویض حسگر اثر انگشت گوشی نوکیا، با پیچ گوشتی، ۲ پیچ لبه پایین گوشی را باز نمایید.

4) در این مرحله باید به آرامی نوک اسپاتول فلزی را بین درز باریک صفحه و درب پشت گوشی قرار دهید و اسپاتول را در این لبه آرام حرکت دهید تا قاب شل شود. اسپاتول را به لبه سمت راست هدایت کرده و به آرامی حرکت رفت و برگشت را انجام نمایید.

5) با دست قاب پشت گوشی را بگیرید وآهسته به سمت بالا بکشید و از بدنه جدا کنید.

6) در این قسمت از کار تعویض حسگر اثر انگشت گوشی نوکیا، فلت باتری را از روی برد آزاد نمایید، تا از اتصال کوتاه حین انجام کار جلوگیری کنید.

7) در این مرحله از کار تعویض حسگر اثر انگشت گوشی  نوکیا به آرامی نوک اسپاتول را زیر فلت سنسور حسگر اثر انگشت گذاشته  و به سمت بالا کشیده شود تا از روی برد آزاد گردد.

8) سپس قطعه حسگر اثر انگشت را با اسپاتول برداشته و از داخل دستگاه خارج نمایید. و در صورت خرابی، حسگر اثر انگشت را تعویض کنید.

اما پیشنهاد ما به شما این است که در صورت نداشتن تجربه وعلم کافی بهتر است کار تعویض حسگر اثر انگشت گوشی را به دست افراد زبده که ما در سایت ژابیت به شما معرفی می کنیم بسپارید تا خیالتان راحت باشد که بعد از تعویض حسگر اثر انگشت گوشی  مشکلی برای گوشی شما پیش نخواهد آمد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض پد بلندگوی خارجی موبایل
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =