نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خارج سازی خشاب سیم کارت Nokia Lumia 925

اگر از دارندگان گوشی نوکیا سری لومیا 925 هستید، برای آن که بتوانید سیم کارتی را وارد دستگاه کنید و یا آن را با سیم کارتی دیگر تعویض نمایید، لازم است تا ابتدا خشاب سیم کارت را از بدنه بیرون بکشید. در تلفن‌های همراه هوشمند امروزی، سیم کارت‌ها در خشاب‌های خاصی در گوشی نگهداری می‌شوند که تنها با سوزنی مخصوص باز شده و اعمال فشار و استفاده از ابزار دیگر بر روی آن، بی فایده است.

در ادامه این مطلب، به نحوه خارج سازی جایگاه سیم کارت در این مدل از گوشی‌های نوکیا پرداخته‌ایم. انجام این کار بسیار ساده و بدون اتلاف وقت می‌باشد. ما مراحل انجام این کار را به ترتیب به همراه تصاویر راهنما برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم تا دیگر نیاز به مراجعه به تعمیرکار برای چنین اعمال پیش و پا افتاده‌ای نباشد.

تعویض باتری Nokia Lumia 925

با این حال، انجام هرگونه عملیات تعویض و تعمیر قطعات گوشی خود را به تکنسین‌های مستقر در مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیری نوکیا واگذار نمایید. اگر در زمینه کار با قطعات تلفن همراه تجربه کافی را ندارید، به هیچ وجه در داخل اجزای تلفن همراه خود دست نبرید، چرا که به احتمال زیاد خرابی را شدیدتر خواهید نمود.

مرحله اول: خاموش کردن گوشی نوکیا

  • نخستین مرحله‌ای که ساده بنظر می‌رسد، اما اهمیت آن پیش از انجام هر اقدامی در تعمیر اثبات شده است، خاموش کردن دستگاه است.
  • برای انجام این کار، دکمه پاور را برای چند لحظه نگه داشته و صفحه را پایین بکشید.
این مطلب را از دست ندهید   معرفی قطعات گوشی نوکیا

مرحله دوم: استفاده از سوزن خشاب

  • سوزن خشاب به طور معمول به همراه تلفن همراه در داخل جعبه قرار داده شده است. آن را به آرامی در داخل سوراخی که در کنار خشاب سیم کارت بر روی بدنه دیده می‌شود، فرو برده تا خشاب کمی خارج شود.

مرحله سوم: خارج سازی خشاب سیم کارت

  • خشاب را با دست گرفته به آرامی آن را از بدنه خارج کنید.

مرحله چهارم: استفاده از سیم کارت جدید

  • حالا می‌توانید سیم کارت جدید را طبق جهتی که بر روی خشاب نشان داده شده است، قرار داده و سپس خشاب را وارد جایگاه خود کنید.

نکات مهم

  • به منظور بستن دوباره تلفن همراه، لازم است تا مراحل فوق را به صورت معکوس، یعنی از انتها به ابتدا، انجام دهید.
  • از ورود هرگونه فشار اضافی بر روی قطعات گشوی، جداً خودداری کنید.
  • اگر در زمینه کارهای تعمیری و تعویضی قطعات گوشی، هیچگونه دانش و مهارتی به عنوان پیش زمینه ندارید، انجام این عملیات را به شما توصیه نمی‌کنیم، چرا که به دلیل ظرافت و حساسیت قطعات سخت افزاری، احتمال آسیب رسانی به آن‌ها زیاد است. بنابر این بهتر است، هر چه زودتر به مرکز تعمیرات موبایل نوکیا در نزدیکی شهر خود مراجعه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =