نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

3 راهکار اولیه برای رفع مشکل گوشی

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام کار با گوشی متوجه اختلال یا هنگی شوید. برای رفع این مشکل راهکار های ساده ای وجود دارد که نگرانی شما را در مورد خرابی گوشی برطرف خواهد کرد. قبل از هر گونه اقدامی  اگر با تلفن خود مشکلی دارید ، همیشه ارزش دارد یکی از موارد زیر را امتحان کنید تا ببینید آیا به شما کمک می کند یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تلفن خود را دوباره راه اندازی کنید Restart))

راه حل اسان و اولیه برای رفع این مشکل این است که تلفن خود را خاموش کرده و باتری را بیرون بیاورید. منتظر بمانید 30 ثانیه باتری را دوباره وارد کنید و سپس تلفن خود را روشن کنید.

تلفن خود را شارژ کنید

پس از پر شدن باتری ، شارژر را جدا کنید و تلفن خود را دوباره راه اندازی کنید. اگر باتری کاملاً تخلیه شده باشد ، ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا نشانگر شارژ نشان داده شود یا شما نتوانید هر گونه تماس را برقرار کنید. اگر مدت طولانی است که از باتری استفاده نشده است ، ممکن است لازم باشد چند بار شارژر را متصل و جدا کنید.

تنظیمات کارخانه را بازیابی کنید

راه حل اخر و نهایی این است که اگر تلفن شما به درستی کار نمی کند ، می توانید آن را دوباره تنظیم کنید. این بر اسناد یا پرونده های ذخیره شده در تلفن شما تأثیری نمی گذارد ، اما توصیه می کنیم قبل از بازیابی در تنظیمات کارخانه ، در هر صورت ابتدا از آن پشتیبان تهیه کنید. (> پشتیبان گیری).

این مطلب را از دست ندهید   شایع ترین علل مشکلات گوشی نوکیا

برای انجام تنظمیات کارخانه ابتدا باید

تمام تماس ها و ارتباطات را خاتمه دهید

به منو>> بازیابی تنظیمات کارخانه> فقط تنظیمات بروید

کد عبور خود را وارد کنید

پس از بازیابی تنظیمات اصلی ، تلفن شما خاموش و سپس دوباره روشن می شود. این عملکرد ممکن است بیشتر از حد معمول طول بکشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =