نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حالت ایمن . از ویژگی های مهم گوشی نوکیا قابلیت تنظیم آن است. اما به همان اندازه که قابل تنظیم هستند، به راحتی می توانند خراب شوند. به عنوان مثال، برنامه ها به ندرت مستعد اشکال هستند، اما زمانی که اشکال داشته باشند، ممکن است باعث اختلال در عملکرد آنها شود. باید راهی برای تصحیح این خطاهای نرم افزاری بدون بردن گوشی نوکیا خود به تکنسین وجود داشته باشد. اینجاست که SAFE MODE وارد می‌شود. در این مقاله، ما در مورد چیستی Safe Mode در اندروید و نحوه استفاده از آن در رفع خطاهای جزئی نرم‌افزاری در تلفن اندرویدی خود صحبت خواهیم کرد.

حالت ایمن

حالت ایمن در اندروید

Safe Mode یک حالت بازیابی گوشی نوکیا اندرویدی است که شبیه حالت Safe Mode کامپیوتر است. این حالت مانند یک حالت تشخیصی است که از طریق آن می توانید مشکلات نرم افزاری جزئی را که بر عملکرد تلفن اندرویدی خود تأثیر می گذارد، برطرف کنید. هنگامی که حالت ایمن روشن است، اکثر برنامه‌ها در تلفن اندرویدی شما غیرفعال می‌شوند به جز برنامه‌های مورد نیاز برای اجرای گوشی نوکیا.

هر چند وقت یکبار گوشی نوکیا های شما یخ می زند. در مواقع دیگر، برخی از برنامه ها از کار می افتند. تلاش برای نصب یا حذف برنامه های شخص ثالث ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری بی فایده باشد. رفتن به حالت ایمن به شما کمک می‌کند تا با حذف نصب برنامه‌های نادرست یا نصب برنامه‌های شخص ثالثی که می‌خواهید داشته باشید، این موارد را اصلاح کنید.

البته به خاطر داشته باشید که حالت ایمن هیچ برنامه یا فایلی را از گوشی نوکیا شما حذف نمی کند. کاری که Safe Mode انجام می دهد این است که به شما کمک می کند هر مشکلی را که بر عملکرد هر برنامه یا تنظیماتی تأثیر می گذارد، کشف و حل کنید. همچنین، از آنجایی که فقط برنامه‌های ضروری در حال اجرا هستند، هیچ برنامه‌ای با روشن بودن حالت Safe Mode خراب نمی‌شود و باتری گوشی نوکیا حفظ می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   باتری نوکیا Lumia 920

نحوه فعال کردن حالت ایمن در گوشی نوکیا

برای فعال کردن Safe Mode در گوشی نوکیا خود، موارد زیر را انجام دهید:

  • دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا گوشی نوکیا شما خاموش شود
  • پس از خاموش شدن تلفن، دکمه پاور را دوباره نگه دارید تا گوشی نوکیا روشن شود
  • هنگامی که تلفن شما آرم خود را نشان می دهد، صدا را فشار دهید و نگه دارید “بالا” یا “پایین” (بسته به سازنده گوشی نوکیا شما)
  • پس از چند ثانیه، گوشی نوکیا شما باید وارد حالت Safe Mode شود، در غیر این صورت صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید Safe Mode را انتخاب کنید (همانطور که در گوشی نوکیا هواوی من وجود دارد)، در این صورت اکنون می توانید دکمه مذکور را رها کنید.

نحوه خروج از حالت ایمن در گوشی نوکیا

برای خروج از حالت ایمن در گوشی نوکیا های اندروید:

  • گوشی نوکیا را کاملا خاموش کنید سپس دکمه پاور را دوباره نگه دارید تا گوشی نوکیا روشن شود
  • وقتی گوشی نوکیا شما لوگو را نشان داد، دکمه پاور را رها کنید
  • گوشی نوکیا شما باید به طور خودکار به حالت عادی راه اندازی مجدد شود، اما اگر اینطور نشد، می توانید مرحله بعدی را دنبال کنید.
  • دکمه “بالا” یا “پایین” صدا را فشار داده و نگه دارید تا گوشی نوکیا روشن شود

گیر کردن گوشی نوکیا در حالت ایمن

ورود و خروج از حالت ایمن باید بسیار ساده باشد. اما گاهی اوقات، تلفن شما احتمالاً در حالت Safe Mode گیر می کند زیرا:

  • دکمه افزایش یا کاهش صدا گیر کرده است، بنابراین تلفن شما همچنان به حالت Safe Mode راه اندازی مجدد می شود
  • مشکلات سیستم هنگام فعال کردن حالت ایمن
  • برنامه نصب شده بر روی گوشی نوکیا بد رفتار می کند
این مطلب را از دست ندهید   تعویض کانکتور داک نوکیا Lumia 920

برای اینکه گوشی نوکیا اندرویدی خود را از حالت ایمن خارج کنید، یکی از دو ترفند زیر را امتحان کنید:

  • دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. دکمه پاور را نگه دارید تا منوی نمایش داده شود. راه‌اندازی مجدد را از لیست انتخاب کنید و ببینید که گوشی نوکیا خود به حالت عادی راه‌اندازی می‌شود.
  • اگر هیچ دکمه ای پاسخ نمی دهد، تلفن خود را به اجبار راه اندازی مجدد کنید. کافیست دکمه پاور را به مدت 20 ثانیه فشار دهید. اگر مشکل مربوط به نرم افزار گوشی نوکیا نیست، باید به حالت عادی راه اندازی مجدد شود

نحوه باز کردن برنامه ها در حالت ایمن اندروید

برای باز کردن برنامه ها در حالت ایمن، مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید تا گوشی نوکیا اندرویدی خود را در حالت Safe Mode قرار دهید. پس از وارد شدن به حالت ایمن، می‌توانید روی برنامه ضربه بزنید تا باز شود.

اگر بعد از قرار دادن گوشی نوکیا در حالت Safe Mode نتوانستید برنامه را در صفحه منو پیدا کنید، نام برنامه را در نوار جستجو در بالای صفحه منو تایپ کنید. وقتی برنامه را پیدا کردید، آن را اجرا کنید تا شروع به استفاده از آن کنید. هر زمان که بخواهید می توانید از حالت ایمن خارج شوید.

پیشنهاد مطالعه: روش آسان اورکلاک کردن گوشی نوکیا

3/5 (1 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «راه اندازی حالت ایمن گوشی نوکیا»

  1. سلام گوشی نوکیا g21 چند وقتی هست هندزفری بلوتوث که بهش وصل میشه صدای تماس از هندزفری میاد اما صدای رسانه از هندزفری پخش نمیشه با ها هندزفری حذف و وصل کردم کلیر دیتا کردم اما درست نمیشه حتی وقتی هندزفری بهش وصل میشه ویدئوها اسلوموشن پخش میشه ممنون از راهنمایی شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 5 =