نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی ناگهانی سیم کارت موبایل. اولین چیزی که ما به همه توصیه می کنیم، چه در اندروید و چه در iOS، برداشتن سیم کارت، تمیز کردن صفحه و قرار دادن مجدد آن در دستگاه است، که بسیاری از این مشکلات را برطرف می کند.

خرابی ناگهانی سیم کارت موبایل

بررسی عیب و مشکل در خرابی ناگهانی سیم کارت موبایل

ما می خواهیم بدانیم که آیا مشکل مربوط به دستگاه است یا خاص سیم کارت. سیم کارت را در گوشی نوکیا دیگری قرار دهید و ببینید کار می کند یا خیر. همچنین می خواهید سیم کارت دیگری را در گوشی نوکیا خود وارد کنید و ببینید که آیا کار می کند یا خیر. نتیجه اینجا به شما می گوید که آیا گوشی نوکیا شما مشکل است یا سیم کارت مورد نظر. اگر مشخص شد که گوشی نوکیا مشکل دارد، ممکن است مجبور شوید از متخصصان سخت افزار کمک بگیرید یا از پوشش گارانتی استفاده کنید.

راه اندازی مجددا

اگر گوشی نوکیا و هر برند دیگری از اسمارت‌فون استفاده می‌کنید، اگر سیم‌کارت شما ناگهان از کار افتاد، سعی کنید گوشی نوکیا خود را ریستارت کنید.

روشن و خاموش کردن حالت هواپیما

همچنین توصیه می کنیم بررسی کنید که دستگاه حالت هواپیما را فعال نکرده باشد. کار بعدی که می توانید انجام دهید این است که حالت هواپیما را برای چند دقیقه روشن کنید و آن را خاموش کنید، زیرا بسیاری از مشکلات سیم کارت و شبکه را برطرف می کند.

فعال کردن سیم کارت

برخی از تلفن ها دارای تنظیماتی برای فعال یا غیرفعال کردن سیم کارت هستند، بنابراین می خواهید بررسی کنید که آیا گوشی نوکیا شما فعال یا غیرفعال است. به تنظیمات بروید >> روی شبکه موبایل ضربه بزنید >> به اطلاعات سیم کارت و تنظیمات بروید >> سیم کارت را انتخاب کنید >> سپس ON را فعال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   خالی شدن ناگهانی باتری گوشی

تعمیرات سیم کارت

اگر مطمئن هستید که مشکل مربوط به سیم‌کارت است، در اینجا مواردی وجود دارد که می‌خواهید امتحان کنید.

تأیید قفل نبودن تلفن جدید

اگر سیم‌کارت Verizon، Airtel، Smart، Cell C را در تلفن جدیدی کار نمی‌کنید، می‌خواهید تأیید کنید که تلفن در یک شرکت مخابراتی قفل نشده است. به عنوان مثال، اگر تلفن جدید به شبکه Verizon قفل شده باشد، احتمالاً نمی توانید از سیم کارت Airtel یا Cell C روی آن استفاده کنید.

فعال بودن سیم کارت

این به طور کلی برای شرکت هایی مانند Verizon، Sprint و AT&T صادق است. آنها برنامه هایی دارند که باید فعال شوند و سیم کارت هایی که قبل از استفاده باید فعال شوند. بنابراین می‌خواهید با آنها تماس بگیرید تا تأیید کنید که طرح و سیم کارت شما را فعال کرده‌اند.

اگر سیم کارت Verizon، Airtel، Smart یا Cell C در سیم کارت قدیمی کار نمی کند، تأیید کنید که صورتحساب های تلفن شما به روز هستند زیرا برنامه های تلفن لغو شده یا منقضی شده اغلب منجر به کار نکردن سیم کارت می شود. .

با پشتیبانی تماس بگیرید

در حالی که موارد بالا برای بسیاری کارآمد بوده اند، این مشکلات سیم کارت می تواند مربوط به دستگاه و کاربر باشد، بنابراین توصیه می کنیم با پشتیبانی مشتری شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید و گزارشی از کار نکردن سیم کارت ارائه دهید. آنها یا همه چیز را درست می کنند یا یک سیم کارت جدید رایگان به شما می دهند.

پیشنهاد مطالعه: 9 راه حل رفع خرابی دوربین موبایل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 12 =