نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل روشن نشدن وای فای گوشی

علت روشن نشدن وای فای گوشی هواوری، علت روشن نشدن وای فای گوشی سامسونگ، علت روشن نشدن وای فای گوشی شیائومی، علت روشن نشدن وای فای گوشی ال جی و دیگر مدل ها فرق چندانی ندارد؛ فقط تفاوت آن ها ممکن است در تنظیمات وای فای و حل مشکل روشن نشدن وای فای گوشی باشد.

 5 علت روشن نشدن وای فای

  • ممکن است سیگنالها ضعیف باشند
  • مشکلات نرم افزاری که معمولا با بروزرسانی حل می شود.
  • ممکن است این مشکل بواسطه نصب کردن برنامه خاصی به وجود آمده باشد.
  • وجود ایراد در یک قطعه سخت افزاری
  • ایجاد تنظیمات نادرست در مودم

به طور کلی می‌توان که گفت کمبود حافظه رم در گوشی ، اختلال در شبکه وای فای و از کار افتادن تنظیمات وای فای گوشی دلیل روشن نشدن وای فای گوشی است، اگر حافظه رم کمتر از 45 مگابایت باشد، وای فای گوشی روشن نمی‌شود و عملکرد گوشی مختل میشود. در ادامه به ارائه روش‌های حل مشکل روشن نشدن وای فای در اندروید و iOS پرداخته‌ایم که در ما بین آن علت روشن نشدن وای فای گوشی برای شما روشن میشود. پس با ژابیت همراه باشید.

حل مشکل روشن نشدن وای فای گوشی با ری استارت کردن گوشی و مودم

یکی ار راحت ترین روش حل مشکل روشن نشدن وای فای گوشی، ری استارت کردن گوشی و یا مودم است. خیلی از مشکلات گوشی از جمله مشکل اتصال به اینترنت گوشی هواوی، مشکل روشن نشدن وای فای گوشی سامسونگ مدل های پایین را برطرف کند. پس برای اینکار فقط کافیست دکمه پاور گوشی را برای چند ثانیه فشار دهید و از گزینه های ظاهر شده، گزینه Power off and restart را انتخاب کنید. گوشی شما خاموش شده و مجددا راه اندازی می شود. پیشنهاد میکنیم که پس از ری استارت کردن گوشی، مودم خود را نیز ری استارت کنید. چرا که گاهی اوقات مودم نیاز به راه اندازی مجدد برای بازگشت به عملکرد عادی خود را نیز دارد. برای اینکار مودم را خاموش و پس از چند ثانیه مجددا روشن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین راه فعال کردن MMS نوکیا

نحوه رفع مشکل روشن نشدن وای فای اندروید با غیر فعال کردن حالت پرواز

شاید ساده به نظر برسد ولی خب آدمی ممکن است اشتباه کند و یا نگاهش با فعال بودن حالت پرواز گوشی خود نیفتند. میتوان گفت در 40 درصد مواقع یکی از علت روشن نشدن وای فای گوشی اندروید، حالت پرواز می باشد. پس بررسی فعال نبودن حالت پرواز باید یکی از اولین کار های شما باشد. برای این کار می توانید حالت پرواز را در نوار نوتیفیکیشن بررسی کنید و در صورت فعال بودن، آن را غیر فعال کنید. همچنین پیشنهاد میکنیم که اگر حالت پرواز اگر غیر فعال بود؛ یکبار فعال و دوباره غیر فعال کنید.

نحوه رفع مشکل روشن نشدن وای فای اندروید با غیر فعال کردن Keep Wi-Fi on during sleep

یکی از اصلی‌ترین دلیل روشن نشدن وای فای گوشی اندروید، این است که گزینه Keep Wi-Fi on during sleep فعال شده است. این تنظیم، برای ذخیره شارژ باتری دستگاه، شبکه وای‌فای را به‌طور اتوماتیک قطع می‌کند.

برای تغییر آن و حل مشکل روشن نشدن وای فای گوشی های هوشمند، این مراحل را طی نمایید:

به قسمت تنظیمات بروید.

Wi-Fi را برگزینید و بر روی آیکون سه‌نقطه در پایین صفحه فشار دهید.

وارد Keep Wi-Fi on during sleep شوید.

با انتخاب Yes/Always از اتصال اینترنتی خود لذت ببرید.

روشن نشدن وای فای گوشی

نحوه رفع مشکل روشن نشدن وای فای گوشی هواوی و شیائومی با خارج کردن باتری

در صورتی که باتری گوشی شما قابل جدا سازی است، گوشی را خاموش کرده و باتری را خارج کنید. سپس به مدت ۵ دقیقه صبر کرده و بعد دکمه پاور را برای یک دقیقه فشار دهید. باتری را قرار داده و مجدد گوشی را روشن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر قطعات خرد شده تلفن

نحوه رفع مشکل روشن نشدن وای فای گوشی هواوی، شیائومی و سامسونگ با ریست کردن تنظیمات شبکه

راه حل بعدی مشکل اتصال به اینترنت گوشی هواوی، سامسونگ و دیگر مدل ها، ریست کردن تنظیمات شبکه اینترنت می باشد. این روش نه تنها شبکه wifi بلکه تمامی شبکه های دیگر نیز مانند بلوتوث و تنظیمات شبکه تلفن همراه را نیز تازه سازی می کند. برای اینکار ابتدا به Settings ، سپس Backup & reset و بعد به Reset network settings رفته و در نهایت گزینه Reset Settings را انتخاب کنید.

نحوه حل مشکل روشن نشدن وای فای گوشی سامسونگ با پاک کردن کش حافظه سیستم

پاک کردن کش حافظه می تواند در رفع مشکل روشن نشدن وای فای گوشی سامسونگ موثر باشد. پسبرای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

گوشی سامسونگ را خاموش کرده و سپس کلیدهای پاور، افزایش صدا و Home را همزمان فشار دهید.

حال حالت ریکاوری گوشی فعال خواهد شد. اکنون با فشار دادن کلید کاهش صدا به سمت پایین آمده و گزینه Wipe Cache partition را با فشار دادن پاور انتخاب کنید.

مجددا با فشار دادن کلید کم کردن صدا به پایین بیایید و به وسیله کلید پاور این بار گزینه yes را انتخاب کنید.

چند ثانیه ای زمان می برد تا کش حافظه سیستم پاک شود. در نهایت گزینه reboot system now را انتخاب نمایید.

نحوه حل مشکل روشن نشدن وای فای گوشی شیائومی، هواویو دیگر برندها با حذف شبکه

گاهی یک اختلال کوچک عامل ایجاد مشکل است. بنابراین در ابتدا ساده ترین روش پیشنهادی برای حل مشکل حذف شبکه و ساخت اتصال جدید است. پس به تنظیمات Wi-Fi بروید؛ روی شبکه نگه دارید؛ گزینه ی Forget را انتخاب کنید و یک اتصال جدید تنظیم کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض ویبراتور نوکیا Lumia 925

حل مشکل وصل نشدن گوشی به wifi با بازگرداندن تنظیمات کارخانه

اگر راه حل های قبلی مشکل را حل نکرده اند، پیشنهاد می کنیم ریست فکتوری را نیز امتحان کنید. همانطور که می دانید، ریست فکتوری تمام تنظیمات شخصی، اطلاعات، برنامه ها و … را حذف می کند. بنابراین قبل از اینکه ادامه دهید، از فایل های خود بکاپ بگیرید.

مسیر زیر را برای زیر را برای ریست فکتوری گوشی دنبال کنید.

Settings > Backup and Rese  > Factory Data Reset > Reset device

امیدواریم توانسته باشیم که مشکل شما را حل کرده باشیم؛ اگر هنوز مشکل روشن نشدن وای فای گوشی شما حل نشده است پس میتوانید برای بررسی و تعمیر گوشی خود به مراکزی که به شما در محل خود معرفی میکنیم رجوع کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =