نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه شارژ تلفن خود برای صرفه جویی در باتری

بله، ما می دانیم باتری گوشی های هوشمند به مرور زمان خراب هستند زیرا به سختی یک روز دوام می آورند. اما این مقصر این عملکرد نا مناسب خود شما هستید. بسیاری از ما این تصور را داریم که شارژ گوشی های هوشمند در انفجارهای کوچک باعث آسیب طولانی مدت به باتری آنها می شود و بهتر است وقتی نزدیک به صفرهست آنها را شارژ کنیم. اما این کار اشتباه است. در حقیقت، سایتی از شرکت باتری Cadex به نام Battery University، جزئیات حساسیت باتری های یون لیتیوم را در تلفن های هوشمند ما ارائه می دهد. و مانند انسان، استرس طولانی مدت می تواند به عمر طولانی مدت باتری تلفن هوشمند شما آسیب برساند. اگر می خواهید باتری گوشی هوشمند خود را در شرایط مطلوب نگه دارید و بدون نگرانی از باتری، روز خود را پشت سر بگذارید، باید چند مورد را تغییر دهید.

وقتی کاملاً شارژ شد، آن را به برق وصل نکنید

گذاشتن تلفن برای شارژ کامل، مثلاً یک شب، در طولانی مدت برای باتری مضر است. هنگامی که تلفن هوشمند شما به شارژ 100 درصدی رسید، شارژ قطره ای می شود تا هنگام اتصال به برق، آن را در 100 درصد نگه دارد. این باتری را در حالت فشار و تنش بالا نگه می دارد، که شیمی داخلی را از بین می برد. در حقیقت، سعی کنید بعد از 100 درصد آن را از شارژ خارج کنید

هر زمان که می توانید تلفن خود را به برق وصل کنید

شارژ تلفن در صورت از دست دادن 10 درصد شارژ، بهترین حالت است. بدیهی است که این برای اکثر افراد عملی نیست، بنابراین هر زمان که می توانید فقط تلفن هوشمند خود را به برق وصل کنید. چند بار در روز وصل و جدا کردن آن خوب است.

این مطلب را از دست ندهید   روش برتر رفع خطای دوربین نوکیا

این کار نه تنها عملکرد باتری گوشی هوشمند شما را برای مدت طولانی تری حفظ می کند، بلکه باعث می شود تا در طول روز نیز آن را به صورت کامل نگه دارید.

به علاوه، شارژهای دوره ای به شما امکان می دهد از ویژگی هایی که معمولاً استفاده نمی کنید، استفاده کنید زیرا باعث شارژ باتری شما می شوند، مانند ویژگی های مبتنی بر مکان که از آنتن GPS تلفن هوشمند شما استفاده می کنند.

آن را خنک نگه دارید

باتری های گوشی های هوشمند به حدی به گرما حساس هستند که خود سازندگان به شما پیشنهاد می کند موارد خاص عایق بندی گرما را در هنگام شارژ از بین ببرید. “اگر متوجه شدید که دستگاه شما هنگام شارژ گرم می شود، ابتدا آن را از قاب خود خارج کنید.” اگر بیرون و در آفتاب گرم هستید، تلفن خود را پوشانده نگه دارید. این از سلامتی باتری شما محافظت می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =