نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات گوشی نوکیا. تلفن هوشمند شما یک دستگاه فوق العاده پیشرفته و قدرتمند است، اما همچنین گران و شکننده است. ممکن است در نهایت هنگ کند یا کند شود و در موارد دیگر به دلایل مختلفی بشکند. شما می توانید اقداماتی را انجام دهید تا مطمئن شوید که این اتفاق نمی افتد و حتی اگر اتفاق بیفتد، همه چیز از بین نرود.

مشکلات گوشی نوکیا

سرعت کند گوشی نوکیا

شایع‌ترین علت، برنامه‌ای است که پاسخگو نیست و بیش از حد انتظار حافظه را اشغال می‌کند. یکی دیگر از دلایل احتمالی، سن سخت افزار گوشی نوکیا شما است. هرچه قدیمی‌تر باشد، احتمال کاهش سرعت آن بیشتر می‌شود زیرا با سیستم‌عامل و برنامه‌های پیشرفته‌تر مقابله می‌کند.

راه های کمک: چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. اگر برنامه‌ای دلیل مشکل است، بستن آن – نمایش برنامه‌های اخیر با دوبار فشار دادن دکمه هوم یا فشار دادن دکمه‌های اخیر – می‌تواند به آزاد کردن مقداری حافظه کمک کند.

پاکسازی کش پنهان گوشی

پاک کردن حافظه پنهان و داده های حافظه تلفن شما نیز می تواند کمک کننده باشد.

اگر گوشی نوکیا شما عملاً غیرقابل استفاده است، دستگاه‌های اندرویدی یک گزینه حالت ایمن دارند – دکمه پاور را نگه دارید و وقتی گوشی نوکیا روی صفحه ظاهر می‌شود خاموش کنید – که می‌تواند به شما کمک کند هر برنامه‌ای را که باعث آن می‌شود حذف کنید.

اگر جواب نداد، با نگه داشتن دکمه پاور و دکمه هوم/دکمه افزایش صدا، تلفن خود را به اجبار ریست کنید.

آیا بازگشت به تنظیمات کارخانه مشکلات گوشی را برطرف می کند

در بدترین حالت، می‌توانید بازنشانی کارخانه‌ای را انجام دهید که گوشی نوکیا شما را به تنظیمات اولیه باز می‌گرداند، اما مطمئن شوید که قبل از پیشرفت، ابتدا از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

روش پیشگیری: هیچ فناوری بی نقصی نیست و حتی دستگاه های جدید ممکن است هر از چند گاهی یخ بزنند. تنها چیزی که باید به آن توجه داشت این است که یک یا چند برنامه خاص باعث ایجاد مشکل می شوند – حذف آنها یا سایر برنامه های بی اهمیت می تواند به این مشکل کمک کند.

این مطلب را از دست ندهید   خارج سازی خشاب سیم کارت

صفحه نمایش ترک خورده

همانطور که ممکن است نشان دهد، انداختن آن یا برخورد آن با یک جسم می تواند باعث ترک خوردن صفحه نمایش شود. میزان بد بودن آسیب به چیزهایی مانند نیرو، کاهش ارتفاع و عوامل دیگر بستگی دارد.

نه تنها نگاه کردن به صفحه نمایش ترک خورده آزاردهنده است، بلکه اجازه ورود گرد و غبار را نیز می دهد و دیدن اتفاقات روی صفحه را حتی سخت تر می کند.

راه‌های کمک: با فرض اینکه ترک کافی است تا بر استفاده شما از آن تأثیر بگذارد، باید آن را تعمیر کنید.

در حالی که می توانید خودتان آن را تعمیر کنید یا آن را به تعمیرگاه بیاورید اما قبل از تحویل مطمئن شوید که از رمز عبور محافظت شده است.

راهکارهای رفع ترک خوردگی صفحه نمایش گوشی

اگر این یک تلفن پیشرفته نیست، می توانید فعلاً از یک تلفن قدیمی یا متفاوت استفاده کنید. درخواست از دوستان یا اعضای خانواده برای قرض دادن یکی برای چند هفته (یا به طور نامحدود) همیشه ارزش یک بار را دارد. فقط به یاد داشته باشید که ممکن است لازم باشد قفل آن را باز کنید زیرا اکثر تلفن ها به یک شبکه متصل هستند.

در بدترین حالت، اگر واجد شرایط هستید، فقط می‌توانید یک تلفن جدید بخرید یا ارتقا دهید.

روش پیشگیری: جدای از توصیه واضح «آن را رها نکنید»، خرید یک کیف محافظ با لب‌های بالا می‌تواند به مسائل کمک کند. یک لایه محافظ اضافی آن را حجیم تر می کند، بنابراین مطمئن شوید که پوششی است که بتوانید به درستی آن را بگیرید.

اگر نگرانی اصلی شما خط و خش باشد، محافظ‌های صفحه نیز می‌توانند مفید باشند، اما اگر آن را از ارتفاع بیندازید، از آن محافظت نمی‌کنند. اگر آن را در جیب خود قرار می دهید، آن را با کلیدها یا اشیایی که ممکن است خراش بر جای بگذارند قرار ندهید.

آبخوردگی گوشی نوکیا

علت: به طور تصادفی آن را در سینک، حمام، توالت یا لیوان آب انداخته اید. اکنون ممکن است دستگاه‌های بیشتری از مقاومت در برابر آب برخوردار باشند، اما هنوز کاملاً رایج نیستند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه شکسته تلفن

راه های کمک: اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن را در اسرع وقت بیرون آورده و خاموش کنید. روشن نگه داشتن آن باعث اتصال کوتاه آن می شود که در نتیجه شما باید یک گوشی نوکیا جدید تهیه کنید. تمام ویژگی های قابل جابجایی – سیم کارت، باتری، کارت SD – را بردارید و آب روی سطح را با حوله آشپزخانه پاک کنید.

روش های رفع آبخوردگی گوشی نوکیا

از آنجا، شما چند گزینه دارید. بسیاری از مردم می گویند قرار دادن آن در برنج خشک و نپخته – ترفندی قدیمی تر از نوکیا 3210 – و گذاشتن آن به مدت 24 ساعت بهترین راه است، اما در واقع برنج نپخته رطوبت را جذب می کند.

در عوض، به سراغ ژل سیلیکا بروید – بسته های کوچکی که در کالاهای بسته بندی شده مانند کفش یا وسایل الکترونیکی پیدا می کنید – که می توانند رطوبت را جذب کنند. شایان ذکر است که برخی از انواع بستر گربه از ژل سیلیکا استفاده می کنند اما قبل از خرید ابتدا بررسی کنید.

اگر آن را ندارید، بهترین گزینه بعدی این است که آن را در یک فضای باز مانند میز یا صفحه پیشخوان بگذارید و بگذارید به طور طبیعی خشک شود. قبل از روشن کردن آن را چند روز بگذارید.

معایب استفاده از ژل سیلیکا برای رفع آبخوردگی موبایل نوکیا

فقط توجه داشته باشید که حتی اگر تمام این اقدامات را انجام دهید، ممکن است گوشی نوکیا شما را ذخیره نکند یا چند روز بعد شروع به خراب شدن کند. اگر چنین است، ممکن است مجبور شوید آن را جایگزین کنید.

نحوه پیشگیری: گوشی نوکیا‌های هوشمند بیشتری مقاومت در برابر آب را به لیست ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند اضافه می‌کنند، بنابراین همیشه ابتدا آن را بررسی کنید. صرف نظر از آنچه سازنده ادعا می کند، همیشه باید به دنبال رتبه IP یک تلفن باشید تا بدانید چقدر مقاوم است.

این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی حالت ایمن گوشی نوکیا

اگر آن را ندارید، می‌توانید با احتکار بسته‌های سیلیکاژل، برای چنین موقعیتی آماده شوید. آنها را در یک ظرف در بسته قرار دهید تا دفعه بعد که یک تلفن خیس دارید، آن را بیندازید و بگذارید چند روز خشک شود.

خط و خش روی لنز دوربین

علت: مانند صفحه نمایش، متوجه خراش هایی روی لنز دوربین خود می شوید. از طرف دیگر، می توانید نقاط ریز را روی هر تصویری که می گیرید متوجه شوید.

راه هایی برای کمک: مانند صفحه نمایش شما، خراش های کوچک پایان دنیا نیستند. در واقع، بعید است که خراش های ضعیف بر کیفیت عکس شما تأثیر بگذارد. دلیل آن این است که سنسور تصویر شما بخش مهمی از دوربین گوشی نوکیا شما است، نه لنز. برای صحنه‌های معمولی که هیچ چیز در فوکوس نیست، بعید است که متوجه آن‌ها شوید، مگر اینکه دیافراگم خود را محدود کنید (فوکوس کردن روی یک شی با محو کردن پس‌زمینه).

روش های رفع خط و خش لنز دوربین موبایل

اگر نقاط ریز روی تصاویر خود می بینید، گرد و غبار روی حسگر تصویر شماست. بر خلاف خط و خش، زمانی که دیافراگم دوربین خود را باریک می کنید این حالت بیشتر قابل توجه است و در آسمان روشن بیشتر مشهود است.

اگر واقعاً بد است، می‌توانید لنز دوربین را تعویض کنید، اما در اکثر موارد، می‌توانید مثل عادی به عکاسی ادامه دهید. چند عکس در شرایط نوری مختلف بگیرید تا بررسی کنید و ببینید چقدر جلوه ها قابل توجه هستند.

روش پیشگیری: همان اصولی که برای جلوگیری از خط و خش روی صفحه نمایش خود استفاده می کنید در اینجا نیز اعمال می شود. آن را از اجسام تیزتر مانند کلیدها دور نگه دارید، اگر مستعد افتادن آن هستید از کیف استفاده کنید و همیشه مطمئن شوید که آن را به درستی نگه داشته اید.

پیشنهاد مطالعه: رفع مشکلات کار نکردن سیم کارت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + پنج =