نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر صفحه نمایش تلفن شکسته

این یک کنایه بی رحمانه است که هرچه بیشتر به تلفن های خود اعتماد کنیم احتمال خراب شدن آنها بیشتر است. رنج بردن از صفحه نمایش ترک خورده برای شما نیز اتفاق افتاده است و در بعضی موارد نادیده گرفتن آن می تواند خطرناکی را به همراه داشته باشد ، جایگزینی کل صفحه نمایش هزینه بر است و خرید یک گوشی کاملاً جدید حتی بیشتر از این است. رفع این مشکل می تواند بسیار اسان باشد که در ادامه به رفع ان خواهیم پرداخت.

مراحل صفحه نمایش تلفن شکسته

نکته ای که در مورد صفحه های ترک خورده وجود دارد این است که آنها تمایل دارند از گوشه ای از تلفن شروع به کار کنند – بنابراین از همین جا باید شروع کنیم. اگر ترک در گوشه تلفن یا پشت آن متمرکز شده باشد ، این رفع ممکن است به اندازه کافی خوب کار کند و تقریباً دائمی باشد. اگر ترک به ناحیه نمایشگر قابل استفاده گسترش یافته باشد ، بهتر است این رفع به عنوان یک راه حل کوتاه مدت برای جلوگیری از گسترش و شکاف ترک در قسمت نمایشگر استفاده شود.

مرحله 1: تمیز کردن فنر

ابتدا صفحه نمایش خود را با دستمال توالت پاک و تمیز کنید. پیوندهای وقتی همه چیز تمیز و بدون گرد و غبار است خیلی بهتر پیوند می خورند.

مرحله 2: نوار چسب محکم در اطراف محوطه شکسته

تلفن خود را روشن کنید تا بتوانید دقیقاً محل شروع صفحه نمایش را ببینید. اکنون نوارهایی را روی ناحیه ی شکسته شده قرار دهید تا این شکستگی گسترش نیابید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض ویبراتور نوکیا Lumia 925

مرحله 3: چسب را اعمال کنید

اکنون توجه خود را به شکاف گوشه گوشیتان متمرکز کنید. یک بسته چسب را باز کنید و مقدار کمی را روی صفحه قرار دهید. حتی مقدار نشان داده شده در تصویر ممکن است برای برخی از صفحه های ترک خورده بسیار زیاد باشد!

بهتر است در ابتدا از  قطعه نازک استفاده کنید. نکته مهم این است که از قطعات کوچک شروع کنید و سپس در صورت لزوم به تدریج قطعه بیشتر را اضافه کنید.

مرحله 4: اماده است

چسب زدن به اتمام رسیده است و بهتر است از محکم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

مرحله 5: محکم کردن اطراف

برای محکم کردن چسب بهتر است اطراف گوشی را با استفاده از ابزاری سفت و محکم نگهدارید تا چسب استفاده شده روی صفحه نمایشگر شل نشود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =