نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم روشن شدن گوشی همراه شما و رفع آن

تلفن Android خود را با فشار دادن دکمه روشن / خاموش روشن می کنید – ساده است. اگر آن دکمه کار نمی کند، دستگاه شما لزوما خراب نیست – روش هایی برای کار کردن آن وجود دارد. این مشکل همچنین می تواند در اثر آسیب سخت افزاری ایجاد شود. تلفن شما ممکن است روشن نشود زیرا خراب است. اما، اگر مشکلی در نرم افزار وجود داشته باشد، مراحل زیر آن را برطرف می کند.

تلفن خود را برای چند دقیقه شارژ کنید

اگر باتری دستگاه Android شما تقریباً تمام شده است، هنگامی که می خواهید آن را روشن کنید، معمولاً نشانگر «باتری خالی» روی صفحه مشاهده می کنید. اما، اگر بگذارید باتری کاملاً خاموش شود، با فشار دادن دکمه روشن / خاموش، تلفن شما اصلاً پاسخ نمی دهد.

برای رفع این مشکل، فقط تلفن Android خود را به یک شارژر دیواری متصل کنید و بگذارید شارژ شود. نمی توانید فقط آن را به برق متصل کنید و بلافاصله روشن کنید – ابتدا باید چند دقیقه به آن فرصت دهید تا شارژ شود.

آن را به برق وصل کنید و اجازه دهید حدوداً پانزده دقیقه شارژ شود. بعداً برگردید و سعی کنید آن را با دکمه روشن / خاموش روشن کنید. اگر مشکل از تمام شدن باتری است، باید به طور معمول از بین برود.

اگر اصلاً کار نکرد، دستگاه را با کابل و شارژر دیگری متصل کنید. شارژر یا کابل ممکن است خراب شود و از شارژ دستگاه خوب جلوگیری کند.

خاموش شدن خود به خودی

مانند سایر سیستم عامل ها، اندروید نیز گاهی اوقات می تواند دچار خاموشی خود به خودی شود. اگر این مشکل جدی باشد دکمه ها قابل کارکرد نخواهند بود.

این مطلب را از دست ندهید   سینی سیم کارت نوکیا Lumia 920

برای رفع این نوع اسیب ها باید “تنظیم مجدد سخت” را که به عنوان “چرخه برق” نیز شناخته می شود، انجام دهید. با این کار برق تلفن شما به طور کامل قطع می شود و مجبور می شود آن را خاموش کرده و دوباره راه اندازی شود.

در تلفن با باتری قابل جابجایی، می توانید باتری را بردارید، حدود ده ثانیه صبر کنید و سپس باتری را دوباره به برق وصل کنید و آن را روشن کنید.

در تلفن بدون باتری قابل جابجایی – که بیشتر دستگاههای Android مدرن را شامل می شود – باید دکمه روشن / خاموش را طولانی فشار دهید. دکمه روشن / خاموش دستگاه خود را فشار دهید و نگه دارید. فقط باید دکمه روشن / خاموش را به مدت ده ثانیه پایین نگه دارید اما ممکن است مجبور باشید آن را برای مدت سی ثانیه یا بیشتر پایین نگه دارید. با این کار برق تلفن شما قطع شده و آن را مجبور به راه اندازی مجدد نسخه پشتیبان می کند، و در نتیجه برطرف کننده این اسیب ها می شود.

بازنشانی کارخانه

در برخی موارد، ممکن است تلفن شما شروع به بوت شدن کند، اما سیستم عامل Android ممکن است بلافاصله خراب یا مسدود شود. برای رفع این مشکل، Android می تواند مستقیماً به منوی حالت بازیابی بوت شود، جایی که می توانید تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید. اگر دستگاه شما قبل از انجماد در حال بوت شدن است یا مشکلات جدی دیگری را تجربه می کند، برای انجام تنظیم مجدد کارخانه از حالت بازیابی استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکلات رایج تلفن همراه

برای انجام این کار، ابتدا باید تلفن خود را خاموش کنید و سپس با پایین نگه داشتن همزمان چند دکمه، آن را بالا بکشید. ترکیب دقیق دکمه های مورد نیاز شما به دستگاه شما بستگی دارد. برای یافتن دکمه های مورد نیاز، جستجوی وب را برای نام دستگاه خود و “حالت بازیابی” انجام دهید.

بازیابی سیستم عامل دستگاه خود

اگر نرم افزار دستگاه شما آسیب دیده باشد، ممکن است روند تنظیم مجدد کارخانه کار نکند. شاید لازم باشد سیستم عامل Android را از تصویری که سازنده دستگاه شما ارائه کرده است بازیابی کنید. به عنوان مثال، این ممکن است رخ دهد اگر در ROM های سفارشی اسیب ایجاد کرده باشید یا در غیر اینصورت تغییر نرم افزار سیستم را در سطح پایین انجام دهید.

بسته به دستگاهی که دارید و سازنده آن، این کار می تواند آسان یا سخت باشد. به عنوان مثال، Google تصاویر میان افزار را که به راحتی قابل نصب هستند ارائه می دهد که می توانید به صورت دستی نصب کنید. برای سایر دستگاه ها، نام دستگاه خود را در وب جستجو کنید و برای یافتن دستورالعمل ها “دوباره سیستم عامل را نصب کنید”. اگر خوش شانس باشید، تولید کننده راهی آسان برای انجام این کار به شما می دهد.

اندروید همچنین یک “حالت ایمن” پنهان دارد که می توانید در آن راه اندازی کنید، درست مانند حالت ایمن در ویندوز. در حالت ایمن، Android هیچگونه نرم افزار شخص ثالث، فقط نرم افزار سیستم را بارگیری نمی کند.

در بعضی از دستگاه ها، فقط وقتی تلفن درحال اجرا است می توانید در حالت ایمن قرار بگیرید. در دستگاه های دیگر، ممکن است بتوانید دکمه خاصی را هنگام بارگیری تلفن فشار دهید تا در حالت ایمن قرار گیرد. اگر می خواهید از حالت ایمن استفاده کنید، نام دستگاه خود را جستجو کنید و “حالت امن” را جستجو کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نمایشگر نوکیا Lumia 820
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =