نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

غیرفعال کردن Screen Mirroring . خواندن کتاب، مشاهده عکس‌های خیره‌کننده و تماشای فیلم‌ها از گوشی می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. آیا می دانید چه چیزی لذت بخش تر است؟ نمایش اینها روی یک صفحه نمایش بزرگ! جدا از نمایش محتوای یک دستگاه کوچکتر روی صفحه نمایش بزرگتر، انعکاس صفحه همچنین به کاربران این امکان را می دهد که به صورت بی سیم محتوای گوشی خود را بر روی صفحه دیگری نمایش دهند، همانطور که در ارائه ها، جلسات یا در موقعیت های دیگر استفاده می شود که در آن شما نیاز به مخاطبان زیادی برای پیگیری دارید.

با این حال، چندین کاربر گزارش می دهند که این ویژگی به طور تصادفی در مواقع ناخوشایند روشن می شود. آیا شما هم همین مشکل را تجربه می کنید؟ اگر بخواهید این ویژگی را خاموش کنید اما نمی دانید چطور؟ بیشتر بخوانید زیرا به طور مفصل در مورد نحوه غیرفعال کردن انعکاس صفحه در دستگاه های مختلف صحبت می کنیم.

غیرفعال کردن Screen Mirroring

ویژگی Screen Mirroring  در گوشی

Screen Mirroring فناوری است که به دستگاه کوچک اندروید، ویندوز یا اپل اجازه می دهد تا محتویات روی صفحه نمایش خود را از طریق تلویزیون یا پروژکتور نمایش دهد. دستگاه‌های درگیر در فرآیند انعکاس صفحه از یک اتصال بی‌سیم برای اتصال استفاده می‌کنند. می‌توانید محتوای رسانه‌ای مانند عکس‌های شخصی، موسیقی، ویدیوها و بازی‌ها را با نمایشگر بازتاب دهید.

نحوه غیرفعال کردن Screen Mirroring در اندروید

برای جلوگیری از خجالت پخش کردن صفحه نمایش گوشی نوکیا خود به تلویزیون در طبقه پایین یا به همکاران، باید انعکاس صفحه را غیرفعال کنید. اگر از گوشی اندرویدی استفاده می کنید، ترفند زیر است:

این مطلب را از دست ندهید   تعویض شاسی داخلی نوکیا Lumia 520

اکثر گوشی نوکیا های اندرویدی دارای ویژگی SCREEN MIRRORING یا SCREEN CASTING هستند که به شما امکان می دهد محتوای گوشی نوکیا خود را از طریق اتصال بی سیم در دستگاه های دیگر نمایش دهید. فقط با کشیدن انگشت خود به سمت شمال به جنوب، پیوندهای سریع پنهان روی صفحه گوشی خود را پایین بیاورید و در میان پیوندهای سریع، نماد پخش صفحه را که شبیه یک جعبه با نشان وای فای در گوشه سمت چپ پایین جعبه است، خواهید دید. .

همچنین می توانید از طریق تنظیمات گوشی خود به این ویژگی دسترسی داشته باشید. این همان نمادی است که در بالای صفحه هر ویدیوی YouTube مشاهده می‌کنید که شبیه جعبه‌ای با آرم Wi-Fi در داخل آن است.

هنگام پیدا کردن این نماد، یک بار روی آن ضربه بزنید تا اسکن دستگاه های موجود شروع شود. یک بار دیگر روی آن ضربه بزنید تا جستجو متوقف شود. این اطمینان حاصل می کند که گوشی نوکیا به هیچ دستگاه نزدیکی متصل نیست.

برای خاموش کردن کامل آن، SCREEN MIRRORING یا نوار لغزنده SCREEN CASTING را به سمت چپ در موقعیت OFF بکشید. به این ترتیب، فقط شما می توانید آن را در آینده فعال کنید.

نحوه غیرفعال کردن Screen Mirroring در تلویزیون سامسونگ

اشتراک گذاری محتوا از گوشی نوکیا خود به تلویزیون هوشمند سامسونگ می تواند با استفاده از برنامه Samsung SmartThings سرگرم کننده باشد. برای غیرفعال کردن این ویژگی، گوشی نوکیا خود را انتخاب کرده و برنامه SmartThings را باز کنید.

از آنجایی که این برنامه چیزی است که تلویزیون شما را به گوشی نوکیا و سایر دستگاه ها متصل می کند، گزینه Smart View را از صفحه اصلی انتخاب کنید. یک نوار لغزنده در مقابل آن خواهید دید. به سادگی این گزینه را به سمت چپ بلغزانید تا اشتراک‌گذاری صفحه بین گوشی نوکیا و تلویزیون شما غیرفعال شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه منطق نوکیا Lumia 820

همچنین، می‌توانید «اجازه اشتراک‌گذاری» را بین گوشی نوکیا و تلویزیون سامسونگ خود به تعویق بیندازید. برای به تعویق انداختن آن، هنگامی که از شما خواسته شد اجازه اشتراک گذاری را بدهید، NO را انتخاب کنید.

راه دیگر برای غیرفعال کردن اشتراک‌گذاری صفحه، قطع اتصال شبکه بین گوشی نوکیا و تلویزیون در برنامه SmartThings است. برای انجام این کار، Screen Sharing را از راهنمای Connection باز کرده و NO را انتخاب کنید. در صورت تمایل، می توانید برنامه SmartThings را نیز حذف نصب کنید.

نحوه غیرفعال کردن Screen Mirroring در تلویزیون ال جی

LG ThinQ پلتفرم اختصاصی LG برای پیوند دادن و فعال کردن اشتراک تلویزیون با تلویزیون هوشمند LG شما است. با تلویزیون های ال جی، این فرآیند کاملاً ساده است. برنامه را باز کنید و مستقیماً به اشتراک گذاری صفحه بروید.

از برگه اشتراک‌گذاری صفحه، دستگاه(های) متصلی را که می‌خواهید اشتراک‌گذاری صفحه را از آن‌ها غیرفعال کنید، انتخاب کنید. برای تکمیل فرآیند، تب Disconnect را انتخاب کنید.

همچنین، می‌توانید برنامه LG ThinQ را از گوشی نوکیا خود حذف نصب کنید تا تنظیمات اشتراک‌گذاری فعال صفحه بین گوشی نوکیا و هر دستگاهی لغو شود.

نحوه غیرفعال کردن Screen Mirroring در تلویزیون سونی

HOME را در تلویزیون هوشمند سونی خود فشار دهید. در صفحه اصلی، APPS را انتخاب کنید. پیمایش کنید تا تب اسکرین آینه‌کاری را ببینید. در این تب، گزینه فعال یا غیرفعال کردن این ویژگی را دارید. برای خاموش کردن آن، Disable را انتخاب کنید.

Smart Connect پلت فرم سونی است که در آن هر اتصال اشتراک‌گذاری صفحه انجام می‌شود. برای تلویزیون‌های سونی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که «حالت انعکاس صفحه» را از برنامه Smart Connect غیرفعال کنید. درست مانند هر تلویزیون دیگری که در بالا ذکر شد، می‌توانید برنامه را حذف نصب کنید تا هرگونه امکان اشتراک‌گذاری صفحه را لغو کنید.

این مطلب را از دست ندهید   شارژ تلفن با صرفه جویی باتری

پیشنهاد مطالعه: روش های رفع هنگی تلفن همراه

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =