نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پاک کردن اطلاعات گوشی نوکیا

کاربران تلفن های همراه در سراسر دنیا ممکن است به دلایلی نیاز به پاک کردن تمامی فایل ها و اطلاعات شخصی گوشی خود داشته باشند. ویروسی شدن گوشی، خرید گوشی جدید و هدیه دادن موبایل استفاده شده خود به عزیزان، معمول ترین دلایلی اند که ریموو شدن کامل اطلاعاتمان را الزامی می نمایند.

شاید پاک کردن صددرصد اطلاعات گوشی در نگاه اول بسیار ساده بنظر برسد، اما جالب است بدانید که این کار، مشکل دردسر ساز اکثر کاربران بوده است.

در واقع ما فکر می کنیم که موفق به انجام حذف کامل محتویات خود در حافظه دستگاه شده ایم، اما بسیاری از این اطلاعات در گوشه و کناره هایی که شاید تصور آن به ذهنمان نیز نرسیده باشد، پنهان و در دسترس اند.

مطمئن ترین روش خلاصی از شر اطلاعات!

شاید با خود بگویید که من نه زمان کافی و نه حوصله چک کردن گوشه به گوشه موبایل خود را دارم، فقط می خواهم که همه اطلاعات به طور کامل پاک شوند و دیگر در دسترس کسی قرار نگیرند. در این مواقع، عملیات ریست فکتوری به کمک شما خواهد آمد.

در ادامه، به تمامی مواردی که در هنگام پاک کردن اطلاعات لازم است بررسی شوند و همچنین نحوه انجام ریست فکتوری گوشی های نوکیا، به صورت مختصر و مفید پرداخته ایم.

تعمیر گوشی نوکیا

گوشی خود را خانه تکانی کنید!

پاک کردن عکس و فیلم های شخصی، تنها بخشی از پروسه پاک کردن اطلعاات می باشد. پس از آن، تمامی برنامه هایی که برای وارد شدن به آن ها از شما ایمیل، یوزر و پسورد خواسته است را بررسی کنید و اکانت خود را از آن ها لاگ اوت کنید. شماره تلفن های ذخیره شده بر روی حافظه اصلی تلفن را نیز فراموش نکنید و آن ها را پاک کنید یا به sd کارت انتقال دهید. اکانت گوگل که برای ورود به بسیاری از برنامه ها از آن استفاده می شود را نیز از دسترس خارج کنید. اگر اطلاعات سیو شده در آن برایتان مهم اند، اکانت را دلیت نکنید. در آخر نیز وارد فایل منیجر گوشی شوید و دیگر اطلاعاتی که ممکن است در پوشه ها مخفی باشند را چک کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کابل اتصال نوکیا Lumia 920

ریست فکتوری موبایل اندروید نوکیا

عملیات بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه یا همان ریست فکتوری، خیال ما را نسبت به کامل پاک شدن داده ها راحت می کند.

این نکته بسیار مهم را پیش از ریست دستگاه در نظر داشته باشید که اگر به فایل های خود نیاز داشته و قصد انتقال آن ها به گوشی جدید را دارید، حتماً از آن ها بک آپ یا پشتیبان تهیه کنید.

برای این کار، اتصال میان موبایل و لپ تاپ یا کامپیوتر را از طریق کابل USB برقرار کنید و سپس با استفاده از اپلیکیشن های محبوب بک آپ گیری، عملیات را آغاز کنید.

مراحل استارت ریست فکتوری موبایل اندروید را در ادامه ذکر نموده ایم:

  • ابتدا منوی گوشی را باز کرده و به Settings بروید.
  • در منوی تنظیمات، گزینه Privacy را بیابید.
  • در آخر نیز به Factory data reset رفته و برای تأیید انجام آن،yes را لمس کنید.

ریست فکتوری نوکیا با سیستم عامل سیمبین

اگر از دارندگان موبایل با سیستم عامل Symbian هستید، باید برای ریست فکتوری کردن گوشی از شماره گیری کد ستاره مربع هفت سه هفت صفر مربع (#۷۳۷۰#*) استفاده کنید. به محض زدن این کد، پیغامی را دریافت خواهید کرد که برای انجام بازگشت به تنظیمات کارخانه از شما اجازه گرفته است. با yes زدن درخواست، عملیات آغاز شده و پس از دقایقی به پایان خواهد رسید.

خدمات نمایندگی تعمیرات نوکیا

شما کاربران گرامی نوکیا، برای رفع تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل خود، می توانید به نزدیک ترین مرکز تعمیرات موبایل نوکیا در شهر خود مراجعه کنید. افراد متخصص در این مراکز، خیال شما از بهبود مشکلتان راحت خواهند کرد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض ویبراتور نوکیا Lumia 925
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =