نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

10 نکته برای گرم نشدن تلفن خود

دمای گرمتر به معنای فعالیت بیشتر است. و به احتمال زیاد، تلفن شما از طریق سرگرمی، گرفتن عکس یا موسیقی ممکن است با افزایش دما مواجه شود. اما آیا شما همان اقدامات را برای محافظت از تلفن خود انجام می دهید؟ در غیر این صورت، ایا می خواهید این اقدامات را به لیست خود اضافه کنید. ما به شما نشان خواهیم داد.

1

چرا تلفن شما داغ می شود؟

دمای داخلی تلفن شما بر اساس دمای محیط آن است. اگر تلفن شما بیش از حد داغ شود، می تواند مشکلاتی مانند تخلیه باتری، خاموش شدن اجباری و حتی از بین رفتن کامل را تجربه کند (واحد پردازش مرکزی تلفن شما در صورت رسیدن به دمای شدید قادر به ذوب شدن است). همچنین اگر تلفن شما به دلیل گرم شدن بیش از حد مجبور به خاموش شدن شود، دوباره راه اندازی نمی شود.

دلایل زیادی برای گرم شدن بیش از حد تلفن شما وجود دارد که مربوط به دمای بالای بیرون نیست و چندین دلیل آن مربوط به باتری می باشد. بسیاری از برنامه ها از باتری زیادی استفاده می کنند که می تواند به سرعت آن را خالی کند. و در نتیجه، تلفن خود را گرم کنید.

مسئله دیگر می تواند میزان استفاده مکرر از تلفن شما باشد. اگر دائماً از گوشی استفاده می کنید، باتری تلفن شما در حال اضافه کاری است که باعث افزایش دمای تلفن شما می شود. آیا عادت دارید تلفن خود را در شارژر بگذارید حتی بعد از اینکه 100٪ رسید؟ این نیز می تواند مشکل باشد. شارژ بیش از حد می تواند باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه شما شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض نوار دکمه های جانبی نوکیا

5 نکته در مورد چگونگی جلوگیری از گرم شدن بیش از حد تلفن:

  1. از تابش مستقیم نور خورشید به تلفن خودداری کنید. ساده ترین راه برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد این است که تلفن خود را از آفتاب دور نگه دارید. تلفن شما نور و گرما را از خورشید می گیرد و آن را حفظ می کند، هرچه بیشتر در نور خورشید و گرما باقی بماند داغتر می شود.
  2. برنامه های استفاده نشده را در تلفن خود حذف کنید. برنامه های باز و بلا استفاده که در پس زمینه اجرا می شوند باعث می شوند تلفن شما بیشتر کار کند و در نتیجه باعث گرم شدن آن می شود. راه حل فوق العاده ساده است و همچنین باعث افزایش عمر باتری تلفن شما می شود.
  3. از بالا بردن روشنایی صفحه خود خودداری کنید. درست همانند اجرای برنامه های پس زمینه، افزایش روشنایی باعث می شود باتری شما بیشتر کار کند و گرمای بیشتری ایجاد کند. در عوض، به دنبال یک پوشش ضد نور برای دستگاه خود باشید. این راه حل کم هزینه می تواند به شما کمک کند صفحه نمایش خود را زیر نور آفتاب ببینید.
  4. تلفن خود را به حالت هواپیما بچرخانید. حالت هواپیما به شما امکان می دهد تا از عملکردهای اساسی در تلفن خود استفاده کنید، اما سایر موارد غیر ضروری را که می تواند باعث باتری شما شود خاموش می کند.
  5. پرونده خود را بردارید. اگر تلفن شما بیش از حد گرم شود، پرونده شما کمکی نمی کند. خاموش کردن قاب به منافذ گرمایش تلفن اجازه می دهد تا کار خود را بدون مسدود شدن به طور کامل انجام دهند و به تلفن شما اجازه می دهد سریعتر خنک شود.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض بلندگوی خارجی نوکیا Lumia 520

چگونه تلفن گرم خود را خنک کنیم

در اینجا 5 نکته در مورد چگونگی خنک کردن تلفن خود در صورت گرم بودن وجود دارد که به شما کمک می کند تا از فناوری مورد علاقه خود و اعتماد به آن استفاده کنید.

  • برنامه های خود را به روز نگه دارید. بسیاری از به روزرسانی های برنامه شامل رفع اشکال است که می تواند کارایی تلفن شما را بهبود ببخشد، به این معنی که انرژی کمتری از دستگاه شما مصرف خواهد کرد.
  • تلفن خود را از فناوری دیگر خود جدا کنید. قرار دادن تلفن، لپ تاپ و رایانه در حال کار در کنار هم در کیف، آنها را مستعد گرمازدگی می کند. با جدا کردن آنها به آنها کمک کنید تا دمای طبیعی خود را حفظ کنند.
  • برنامه های غیرضروری را اصلاح کنید. اگر تلفن شما بیش از حد گرم شود، ممکن است بخواهید تعداد موارد غیرضروری تلفن را که می تواند به حجم کار آن اضافه کند، در نظر بگیرید – مانند آهنگ های زنگ، بازی ها، پس زمینه یا برنامه هایی که هرگز استفاده نمی کنید.
  • تلفن خود را فن کنید یا روی آن ضربه بزنید. ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما دمیدن تلفن یا دمیدن روی آن می تواند کمک کند. همانطور که هواگیری بدن را خنک می کند، یک نسیم نیز می تواند به خنک شدن دستگاه کمک کند.
  • از تغییرات ناگهانی دما خودداری کنید. ممکن است وسوسه شوید که دستگاه خود را بیش از حد یک یا دو دقیقه در یخچال یا فریزر قرار دهید، اما ما آن را توصیه نمی کنیم. قرار دادن تلفن در معرض دمای شدید اجزای سازنده را تحت فشار قرار داده و همچنین باعث می شود رطوبت جمع شود، راهی مطمئن برای شکستن دستگاه ایجاد کند.
این مطلب را از دست ندهید   کابل اتصال نوکیا Lumia 925
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =