نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا می‌دانید که چرا کلید ولوم کار نمی کند؟

چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ چرا دکمه ولوم کار نمی‌کند؟ علت خرابی کلید ولوم گوشی چیست؟ علت کار نکردن دکمه ولوم گوشی سامسونگ چیست ؟ کار نکردن دکمه ولوم ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد. به همین دلیل ما در این محتوا تصمیم گرفتیم که شما را در تعمیر کلید ولوم راهنمایی کنیم و همچنین پاسخ سوال چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ را ارائه دهیم. همچنین ما در این محتوا سعی داریم که به برخی از موارد مشابه بپردازیم. مواردی چون: کار نکردن دکمه ولوم آیفون، کار نکردن دکمه سایلنت آیفون و غیره بپردازییم.

راه حل‌های تعمیر کلید ولوم گوشی

ما در این موضوع قصد داریم که علاوه بر پاسخ به سوال چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ راهنمایی‌هایی در مورد تعمیر کلید ولوم هم ارائه دهیم. بنابراین تا پایان همراه ما باشید.

گوشی را ری استارت کنید

اگر که دکمه ولوم گوشی کار نکرد گوشی خود را ری استارت کنید. زیرا که شاید برخی از نرم افزارهای گوشی به درستی کار نمی‌کنند و شما با ری استارت کردن این مشکل را برطرف می‌کنید. در این موضوع فهمیدیم که ری استارت کردن می‌تواند یک دلیل برای سوال چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ باشد.

تست با استفاده از هندزفری

سعی کنید که یک هندزفری دارای کلید ولوم به گوشی موبایل خود متصل کنید و سعی کنید که از طریق کلید ولوم هندزفری صدا را کم و زیاد کنید. زمانی که نوار میزان صدا را بر روی صفحه مشاهده کردید، هندزفری را جدا کنید و با کلید ولوم خود گوشی این کار را امتحان کنید. در این موضوع نیز فهمیدیم که پاسخ سوال چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ می تواند تا حدودی از نرم افزار موبایل باشد.

تنظیم مجدد کارخانه

اگر توصیه‌های بالا را انجام دادید و پاسخی را دریافت نکردید، موبایل را یک بار به تنظیمات کارخانه بازگردانید. اما در این مورد توجه داشته باشید که ممکن است با این کار تمامی اطلاعات موبایل پاک شود. بنابراین قبل از این کار ابتدا از اطلاعات موبایل یک پشتیبانی بگیرید. در این موضوع هم فهمیدیم که دوباره و همچنان پاسخ سوال چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ می‌تواند مشکل نرم افزاری باشد که با این کار این مشکل برطرف می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کابل اتصال نوکیا

به صدا دکمه ولوم درحال فشار دادن گوش کنید

دکمه ولوم را فشار دهید و به صدا آن گوش دهید. ببینید که در زمان فشار دادن دکمه ولوم صدایی از دکمه ولوم همانند کلیک می‌شنوید. اگر صدایی را نشنیدید ممکن است که دکمه ولوم از داخل گیر کرده باشد. بنابراین باید گوشی باز شود و مورد تعمیر قرار گیرد. ما در این موضوع فهمیدیم که در برخی مواقع پاسخ سوال چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ می تواند مشکل سخت افزاری نیز باشد.

تمیز کردن کلید ولوم

اگر اطراف و یا داخل کلید ولوم کثیف است حتما آن را تمیز کنید. زیرا که شاید کثیف بودن کلید ولوم موجب کار نکردن کلید ولوم شده است. در این موضوع نیز ما پاسخ سوال چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ را فهمیدیم که شاید کار نکردن کلید ولوم به دلیل کثیف بودن آن است.

نسخه سیستم عامل موبایل را بروز کنید

در برخی موارد نیز با بروز کردن نسخه سیستم عامل می‌توانید مشکل کار نکردن کلید ولوم را حل کنید. زیرا که شاید برخی از نرم افزارها پاک شده باشند و شما با بروز کردن سیستم عامل این نرم افزارها را باز گردانید. در این موضوع نیز همانند موضوعات قبل دریافتیم که پاسخ سوال چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ می تواند همچنان مشکل نرم افزاری باشد.

فلت کلید ولوم را چک کنید

در بیشتر موبایل‌های هوشمند کلید ولوم به صورت فلت می‌باشد. بنابراین شما باید فلت کلید ولوم را چک کنید و مطمئن شوید که خرابیی در فلت موجود نمی‌باشد. در این موضوع فهمیدیم که پاسخ سوال چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ می تواند خرابی فلت کلید ولوم باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض سینی سیم کارت نوکیا

چک کردن قطعات مسیر کلید ولوم

اگر در مسیر کلید ولوم قطعاتی موجود بود، حتما آن قطعات مورد نظر را بررسی کنید و مطمئن شوید که این قطعات خراب نیستند. در این موضوع هم فهمیدیم که پاسخ سوال چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ می‌تواند قطعات مسیر دکمه ولوم باشد.

علت کار نکردن دکمه سایلنت آیفون چیست؟

دکمه سایلنت آیفون یک قابلیت جدید می‌باشد که به تازگی در گوشی آیفون تعبیه شده است و باید گفت که دکمه سایلنت آیفون کمی شبیه دکمه ولوم می‌باشد. در مورد علت کار نکردن دکمه سایلنت آیفون باید گفت که دلایل کار نکردن این دکمه تا حدودی شبیه به دلایلی می‌باشد که در ابتدا محتوا به شما ارائه دادیم. همچنین تعمیر کردن آن نیز تا حدودی شبیه مواردیست که در ابتدا محتوا به آن اشاره کردیم.

چرا دکمه وسط گوشی سامسونگ کار نمیکنه؟

در مورد سوال چرا دکمه وسط گوشی سامسونگ کار نمیکنه باید گفت که پاسخ این سوال می‌‎تواند کثیف بودن، مشکلات نرم افزاری و یا مشکلات سخت افزاریی چون خرابی فلت یا خرابی قطعات مسیر فلت باشد. در مورد تعمیر دکمه وسط باید گفت که تعمیر این دکمه تقریبا شبیه تعمیر دکمه ولوم می‌باشد که ما در این محتوا، یعنی محتوا چرا دکمه ولوم کار نمی کند؟ به آن پرداخته‌ایم.

علائم خرابی کلید پاور تبلت لنوو چیست؟

به صورت کلی علائم خرابی کلید پاور تبلت لنوو یا کلید پاور کلیه گوشی‌ها دو مورد می‌باشد. یکی اینکه زمانی که گوشی خاموش باشد اصلا روشن نمی‌شود و دیگری اگر گوشی روشن باشد، گوشی اصلا قفل نمی‌شود. در مورد تعمیر کلید پاور نیز باید گفت که تعمیر کلید پاور تا حدودی همانند تعمیر کلید ولوم می‌باشد که ما در این محتوا، یعنی محتوا چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ به آن پرداخته‌ایم.

این مطلب را از دست ندهید   باتری نوکیا Lumia 925

دلیل کار نکردن دکمه ولوم آیفون چیست؟

در مورد دلیل کار نکردن دکمه ولوم آیفون باید گفت که کار نکردن دکمه ولوم آیفون دلایل بسیاری دارد. ما در این محتوا، یعنی محتوا چرا دکمه ولوم کار نمی کند؟ به مساله دلایل کار نکردن دکمه ولوم و طرز تعمیر آن برای تمامی گوشی‌ها پرداخته‌ایم. بنابراین می‌توانیم بگوییم که دلیل کار نکردن دکمه ولوم آیفون را نیز ما در این محتوا به شما ارائه داده‌ایم.

دکمه ولوم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکمه ولوم در موبایل یک قطعه کوچک می‌باشد که وظیفه کم و زیاد کردن صدا را بر عهده دارد. امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند می‌توانیم دکمه ولوم را به صورت فلت ببینیم. مطمئنا این قطعه همانند قطعات دیگر موبایل خراب می‌شود که ما در این محتوا، یعنی محتوا چرا کلید ولوم کار نمی کند؟ به صورت مفصل به تعمیر و دلیل خرابی آن پرداخته‌ایم.

دلیل کار نکردن دکمه ولوم چیست؟

به صورت کلی کار نکردن دکمه ولوم می تواند از نرم افزار موبایل، کثیف بودن دکمه ولومو یا از لحاظ سخت افزاری مانند خرابی فلت ولوم باشد.

قیمت کلید ولوم چقدر است؟

در مورد قیمت کلید ولوم نمی‌توان نظر داد. زیرا که بازار نوسانات بسیاری دارد. بنابراین شما باید همه روزه قیمت را چک کنید.

چگونه می‌توان کلید ولوم تهیه کرد؟

به صورت کلی شما می‎‌توانید به دو صورت کلید ولوم تهیه کنید. راه اول خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌های سطح شهر می‌باشد و راه دوم استفاده از قاب گوشی‌های اوراقی مشابه می‌باشد.

3/5 (1 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر کلید ولوم گوشی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 12 =