نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگامی که شخصی شما را از ارسال پیام در اکثر برنامه‌های اندروید و آیفون مسدود می‌کند، احتمالاً هیچ اعلانی دریافت نخواهید کرد و بسیاری از این برنامه‌ها پس از مسدود شدن یک نفر اجازه ادامه ارتباط را نمی‌دهند. با این حال، راه‌هایی برای ارسال پیامک به شخصی که شما را در اندروید، آیفون و برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مسدود کرده است، وجود دارد.

ارسال پیام

بررسی بلاک بودن حساب کاربری و ارسال پیام

قبل از رفتن مستقیم به آن، ابتدا باید تأیید کنید که آیا از ارسال پیام مسدود شده اید یا خیر.

  • در گوشی نوکیا خود، اگر همچنان «پیام تحویل نشد» را دریافت می‌کنید یا اصلاً اعلانی مبنی بر تحویل پیامتان دریافت نمی‌کنید، ممکن است شماره شما مسدود شده باشد. اگر سعی می‌کنید با آن شخص تماس بگیرید اما نمی‌توانید از طریق آن تماس بگیرید، این تأییدیه‌ای است که نیاز دارید.
  • در شبکه‌های اجتماعی، اگر متوجه شدید که همه پیام‌های شما تحویل داده نشده است و دیگر نمی‌توانید نمایه آن شخص را مشاهده کنید، مسدود شده‌اید.

ارسال پیام به کاربران آیفون و اندروید

اکنون که تأیید کردید مسدود شده اید، بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید با ارسال پیامک به شخصی که شما را در برنامه های اندروید و آیفون مسدود کرده است، کار کنید.

این مراحل را دنبال کنید تا به افرادی که شماره گوشی نوکیا شما را مسدود کرده اند پیامک ارسال کنید.

  • در فروشگاه Google Play، SpoofCard App را جستجو کنید.
  • برنامه را دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.
  • سپس برنامه را باز کنید و در صفحه ناوبری SpoofText را انتخاب کنید.
  • روی New Spoof Text کلیک کنید
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه شکسته تلفن

مهم ترین خدمات پیامک ناشناس

شماره گوشی نوکیا شخصی را که می‌خواهید پیامک ارسال کنید را در فضای ارائه شده تایپ کنید. می‌توانید به برنامه اجازه دسترسی به مخاطب گوشی نوکیا خود را بدهید تا انتخاب شماره گوشی نوکیا را آسان‌تر کنید. پیام خود را تایپ کرده و برای شخص مورد نظر ارسال کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید با استفاده از هر سرویس پیامک ناشناس که به شما امکان می‌دهد از طریق اینترنت به هر کسی پیام دهید، پیامک ارسال کنید. برخی از خدمات رایج پیامک ناشناس عبارتند از:

  • ارسال پیامک ناشناس
  • متن
  • TextForFree
  • TxtDropAnonTxt

کافیست به سایت مراجعه کنید، شماره گوشی نوکیای را که می خواهید پیامک کنید وارد کنید، پیام خود را بنویسید و روی دکمه ارسال کلیک کنید.

نحوه ارسال پیام به شخصی که شما را در اینستاگرام بلاک کرده

اگر شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کرد، نمی توانید از طریق حساب اینستاگرام خود برای او پیامک ارسال کنید. با این حال، ترفندهای کمی وجود دارد که می توانید انجام دهید.

می توانید یک اکانت اینستاگرام دیگری بسازید و از طریق اکانت جدید برای آن پیامک ارسال کنید. این باعث می شود درخواست رفع انسداد حساب شما آسان تر شود.

می توانید از یک دوست بخواهید که به حساب اینستاگرام خود دسترسی داشته باشد و از طریق آن حساب به فردی که شما را بلاک کرده است پیام دهید. یا از طریق شماره گوشی نوکیا او با آن شخص تماس بگیرید تا بخواهید که حساب شما رفع انسداد شود، در صورتی که بین هر دوی شما اختلاف نظر وجود نداشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   سنسور مجاورت نوکبا Lumia 520

نحوه ارسال پیام به شخصی که شما را در اسنپ چت بلاک کرده

درست مانند هر پلتفرم دیگر رسانه های اجتماعی، وقتی شخصی شما را در اسنپ چت بلاک می کند، نمی توانید مستقیماً از طریق حساب اسنپ چت خود برای او پیام ارسال کنید. هر چند دو ترفند وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

یک حساب Snapchat جدید ایجاد کنید یا از یک حساب دوم (اگر دارید) استفاده کنید تا شخص را به عنوان دوست برای چت با او اضافه کنید. از این طریق می توانید از آنها بخواهید که شما را رفع انسداد کنند.

اگر هر دوی شما یک دوست مشترک دارید، از دوست خود بخواهید موضوع را به او اطلاع دهد و از او بخواهید که حساب شما را رفع انسداد کند. همچنین می‌توانید در حساب‌های دیگر رسانه‌های اجتماعی با آن شخص تماس بگیرید تا از او درخواست کنید.

تعمیرات موبایل nokia

نحوه ارسال پیام به شخصی که شما را در واتس اپ بلاک کرده

دو راه برای نزدیک شدن به آن وجود دارد،

  • حذف و فعال سازی مجدد حساب واتس اپ: برای پیامک به فردی که شماره شما را در واتس اپ مسدود کرده است، ابتدا باید حساب کاربری خود را حذف کنید. اطمینان حاصل کنید که جزئیات حساب خود را به خاطر می آورید زیرا بیشتر تنظیمات شخصی شما را حذف می کند. در تب تنظیمات، می‌توانید اکانت زیر تب حساب را حذف کنید. WhatsApp را باز کنید و آن را به روشی که معمولاً انجام می دهید تنظیم کنید. در حال حاضر شما باید بتوانید به هر کسی پیام دهید زیرا حساب خود را حذف کرده اید.
  • از یک دوست مشترک بخواهید یک گروه ایجاد کند و شخص را اضافه کند: یک دوست مشترک می تواند یک گروه در واتس اپ ایجاد کند و هم شما و هم فردی را که مانع ارسال پیامک به او در واتس اپ شده است، اضافه کند. به این ترتیب می توانید به آن فرد در گروه پیام دهید. با هماهنگی قبلی، سازنده گروه ممکن است گروه را ترک کند، بنابراین فقط شما دو نفر می توانید پیام ارسال و دریافت کنید.
این مطلب را از دست ندهید   قاب پشتی نوکیا Lumia 820

پیشنهاد مطالعه: معنی مسدودی پیام فعال در گوشی نوکیا

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + شش =