نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مسدودی پیام فعال در گوشی. بسیاری از کاربران پیام “ارسال پیام امکان پذیر نیست – مسدود کردن پیام فعال است” را دیده اند. چند بار خطا کرد، و این ممکن است خسته کننده شود، به خصوص زمانی که نیاز به ارسال یک پیام فوری داریم. و این واقعیت که پیام‌های متنی بخش بسیار مهمی از ارتباطات روزانه ما است، هر مشکلی در انتقال اطلاعات در زمان کوتاه می‌تواند دلخراش باشد. پ ما سعی می‌کنیم این راهنما را آسان کنیم. برای کاربرانی که ممکن است این مشکل را در برخی از اپراتورهای دیگر تجربه کرده باشند دنبال کنید. بیایید نگاهی دقیق تر به معنی مسدود کردن پیام فعال در نوکیا بیندازیم.

مسدودی پیام فعال در گوشی

مسدودی پیام فعال در گوشی

خطای «مسدود کردن پیام فعال است» که در دستگاه‌های اندروید و آیفون مشاهده می‌کنید به این معنی است که فرد مقابل را مسدود کرده‌اید. یکی از اولین مواردی که هنگام دریافت این پیام خطا باید به آن توجه کنید این است که گیرنده یا شما را در لیست بلاک خود دارد یا شما آنها را در لیست بلاک خود دارید.

قطع سرویس

پیام رایگان: امکان ارسال پیام وجود ندارد – مسدود کردن پیام فعال است. پیام خطا ممکن است به این معنی باشد که سرویس شما قطع شده است. بنابراین می‌خواهید چند دقیقه یا چند ساعت قبل از تلاش مجدد آن را در اختیارتان قرار دهید، زیرا این احتمال وجود دارد که ارائه‌دهنده شبکه شما در حال تعمیر و نگهداری است و ممکن است سرویس پیام‌رسانی را متوقف کرده باشد.

مسائل مربوط به کد کوتاه

یکی دیگر از دلایلی که از T-Mobile شنیده ایم می تواند خطا در کد کوتاه باشد. برخی از خطاهای “مسدود کردن پیام فعال است” به دلیل غیرفعال بودن یا نادرست بودن کدهای کوتاه ایجاد شده است. اطمینان حاصل کنید که این از انتهای شما نیست، اگر در حالت روشن هستید، خطا در انتهای T-Mobile است و شما باید با آنها تماس بگیرید تا تکنسین های خود را بخواهند مشکل را برطرف کنند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دکمه‌های کنار Nokia

محدودیت های برنامه پیامک

“پیام رایگان: گیرنده قادر به دریافت پیام نیست – مسدود کردن پیام فعال است.” خطا به این معنی است که گیرنده پیام های ارسالی از گروه خاصی از کاربران را محدود کرده است. برخی از برنامه‌های پیام‌رسانی ممکن است مشکلاتی داشته باشند که به طور یکپارچه با شرکت مخابراتی شما کار می‌کنند. اگر هر یک از اینها استفاده شده است، ممکن است لازم باشد بررسی کنید که آیا می توانید به صورت دستی این برنامه ها را مجاز کنید. اگر گزینه ای برای اجازه دادن به این برنامه ها وجود ندارد، ممکن است نتوانید این مشکل را به تنهایی حل کنید.

مسائل طرح داده

همچنین می‌خواهید از طرحی که در آن مشترک هستید مطمئن شوید. اگر می‌خواهید پیام‌های متنی را از یک طرح فقط داده ارسال کنید، این احتمال وجود دارد که پیام ارسال نشود و این پیام خطا را دریافت کنید.

بررسی پشتیبانی پیام

همچنین باید تأیید کنید که سرویسی که برای آن پیام ارسال می کنید، از یک سرویس پیام متنی ممتاز پشتیبانی می کند. ما قبلاً در مورد عدم امکان ارسال پیام صحبت کردیم زیرا شرکت مخابراتی شما از سرویس پیام متنی ممتاز پشتیبانی نمی‌کند، در این مورد، باید مطمئن باشید که مشکل در انتهای گیرنده نیست.

نحوه رفع  انسداد مشکل خطا گوشی نوکیا

برای رفع این پیام خطا، باید هر یک از این راه حل های ممکن را امتحان کنید. در نظرات به ما بگویید که کدام یک از این گزینه ها کار شما را انجام داده است.

رفع 1 بررسی پوشش

اگر پوشش در یک منطقه به عنوان «هیچ» فهرست شده باشد، دیگر نمی‌توانید پیامک ارسال یا دریافت کنید یا تماس بگیرید و دریافت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض باتری نوکیا

رفع 2 فعال بودن گوشی

در صفحه تنظیمات دستگاه در حسابتان، فعال بودن تلفنتان را بررسی کرده و تأیید کنید، اگر به‌عنوان «Suspended» یا Still Porting فهرست شده باشد، نمی‌توانید پیام‌های نوشتاری ارسال یا دریافت کنید.

رفع 3 فعال بودن پیامک

قبلاً به این موضوع اشاره کردیم. در صفحه تنظیمات دستگاه حساب خود، ببینید آیا تنظیم می‌تواند پیام‌های متنی ارسال/دریافت کند، فعال است یا خیر. اگر هنوز فعال نشده است این گزینه را فعال کنید. اگر به نظر نمی‌رسد که نمی‌توانید این گزینه را فعال کنید، احتمالاً پیام متنی را به عنوان بخشی از برنامه خود ندارید یا شماره شما غیرفعال است.

رفع 4 کد کشور

اگر خطا در متون بین المللی بود، یک جستجوی ساده در گوگل از کد کشور به شما کمک می کند ببینید آیا از کد صحیح استفاده می کنید یا خیر.

رفع 5 نحوه خاموش کردن مسدود کردن پیام

اگر پیام رایگان: گیرنده قادر به دریافت پیام نیست – مسدود کردن پیام فعال است. خطا فقط در یک گوشی است، ممکن است شماره آن مشکل داشته باشد. شاید نادرست باشد شماره را حذف و دوباره ذخیره کنید و دوباره امتحان کنید.

رفع 6 تعویض سیم‌کارت‌ها

سیم‌کارت‌های تلفن سامسونگ خود را تعویض کنید و با یک سیم‌کارت جدید پیام‌رسانی کنید. اگر کار می کند احتمالا مشکل از سیم کارت است. مواردی را دیده‌ایم که عدم امکان ارسال پیام‌های متنی مخصوص سیم‌کارت بوده است، بنابراین بررسی کنید که آیا این مورد برای شماست.

رفع 7 نحوه غیرفعال کردن مسدود کردن پیام

اگر همچنان با خطای «نمی‌توان پیام ارسال کرد – مسدود کردن پیام فعال است» دریافت می‌کنید، گزینه‌ای که کار می‌کند، به‌ویژه اگر مسدود شده باشید این است که از شخص بخواهید تا شما را رفع انسداد کند. اگر مطمئن نیستید که بلاک شده اید یا خیر، با شماره تماس بگیرید. اگر همچنین وصل نشد، این احتمال وجود دارد که شما بلاک شده باشید یا شخص را بلاک کرده باشید.

این مطلب را از دست ندهید   علت کار نکردن WiFi گوشی نوکیا

رفع 8 نحوه رفع انسداد مسدود کردن پیام محتوای متنی

برخی از کاربران تنها با ارسال متن های ساده در پیام ها توانسته اند این مشکل را حل کنند. این احتمال وجود دارد که این خطا توسط تمام متن‌های غیر ساده اضافه شده به پیام ایجاد شده باشد. همه پیوست‌ها، شکلک‌ها، تصاویر یا گرافیک‌های موجود در پیام را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

رفع 9 بازنشانی کامل کارخانه

آخرین راه حل، بازنشانی کامل دستگاه ما به کارخانه است. برای انجام این کار به تنظیمات بروید >> بازنشانی را انتخاب کنید >> روی Factory Data Reset ضربه بزنید >> اطلاعاتی را که درخواست می کند وارد کنید و گوشی خود را به حالت کارخانه بازنشانی کامل انجام دهید تا به حالت پیش فرض برگردد. اگر این را امتحان کنید، همه چیز باید کار کند، اما باید به شما هشدار دهم که باید آخرین راه حل باشد.

پیشنهاد مطالعه: علت عدم وجود نوار سیگنال در گوشی نوکیا

3/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =