نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت کار نکردن WiFi. ممکن است بعد از مدتی استفاده از گوشی متوجه شوید که دستگاه شما به WiFi متصل نمی شود. در این مرحله باید چه کاری انجام دهیم؟ در این مقاله بهترین راه برای علت کار نکردن WiFi گوشی نوکیا قرار داده شده است.

علت کار نکردن WiFi

 بررسی روتر و علت کار نکردن WiFi

اولین راه حلی که توصیه می کنیم اگر وای فای روی گوشی نوکیا کار نمی کند اما روی دستگاه های دیگر کار می کند، نگاهی به روتر مورد نظر است.

سعی کنید دستگاه را مجدداً به صورت دستی به روتر وصل کنید زیرا ممکن است دستگاه به طور خودکار به روتر متصل نشود >> همچنین می خواهید بررسی کنید که آیا روتر محدودیتی در تعداد دستگاه هایی دارد که می توانند به آن متصل شوند (البته این به این معنی است جدا کردن سایر دستگاه ها از روتر و تلاش برای اتصال فقط گوشی نوکیا) >> همچنین می خواهید شبکه WiFi را در گوشی نوکیا خود فراموش کنید و روتر/مودم را بازنشانی کنید و سعی کنید دوباره وصل شوید.

اگر هیچ‌کدام از اینها کار نکرد، می‌توانید به گزینه‌های پیچیده‌تری برای رفع مشکل عدم کارکرد وای‌فای روی گوشی نوکیا اما کار بر روی دستگاه‌های دیگر بروید.

 بازنشانی تنظیمات شبکه گوشی نوکیا

دومین راه حل واقعی که ما برای مشکل کار نکردن وای فای روی گوشی نوکیا اما کار بر روی سایر دستگاه ها توصیه می کنیم، تنظیم مجدد تنظیمات شبکه گوشی نوکیا شما است. به برنامه تنظیمات در دستگاه خود بروید >> به صفحه شبکه یا سیستم در دستگاه خود بروید (ممکن است بسته به دستگاه شما متفاوت باشد) >> گزینه Reset یا Reset Network Settings را جستجو کنید >> Reset و دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید و پس از آن می توانید دوباره به وای فای متصل شوید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض شاسی داخلی Nokia

نمایندگی تعمیرات حرفه ای گوشی 

 بازنشانی کارخانه ای گوشی نوکیا اندروید

در حالی که انجام بازنشانی به تنظیمات کارخانه ممکن است به این معنی باشد که دستگاه شما به تنظیمات اصلی باز می گردد، ممکن است این مشکل را برای شما برطرف کند. اگر به خاطر داشته باشید، مشکل کار نکردن وای فای من روی گوشی نوکیا اما کار بر روی دستگاه های دیگر در حین به روز رسانی نرم افزار گوشی نوکیا ایجاد شد و بازنشانی کامل به تنظیمات کارخانه در مورد من این کار را انجام داد.

توجه داشته باشید که بازنشانی‌های کارخانه منجر به از دست رفتن داده‌ها و برنامه‌های دانلود شده می‌شود، بنابراین قبل از امتحان کردن این راه‌حل، از هر چیزی که نمی‌خواهید از دست بدهید، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به منوی تنظیمات دستگاه خود بروید >> روی Backup and Reset یا Systems (بسته به گوشی نوکیای که استفاده می کنید) کلیک کنید >> Reset Factory Data Reset یا فقط Reset (بسته به گوشی نوکیای که استفاده می کنید) >> Reset Phone را در بعدی انتخاب کنید. صفحه پس از اتمام بازنشانی کارخانه، گوشی نوکیا خود را دوباره به WiFi وصل کنید.

 بررسی فیلتر آدرس مک و لیست سیاه

می‌خواهید بررسی کنید که آیا فیلتر آدرس MAC شما فعال است یا خیر. اگر اینطور است، و اگر دستگاه‌هایی در لیست وجود دارد، می‌خواهید آن را خاموش و غیرفعال کنید. در حالی که این تنظیم برای محافظت از شبکه شما عالی است، مواردی وجود دارد که دستگاه‌های خاصی را مسدود می‌کند و در نتیجه مشکلات اتصال برای این دستگاه‌ها ایجاد می‌شود. در مواردی که دستگاه شما شبکه را می‌بیند اما متصل نمی‌شود، می‌خواهید باطن مسیریاب WiFi را برای لیستی از دستگاه‌های لیست سیاه بررسی کنید تا ببینید آیا دستگاه اندروید یا آیفون در لیست است یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه منطق نوکیا Lumia 820

بردن گوشی نوکیا برای تعمیر

اگر هیچ یک از این اصلاحات برای شما کار نمی کند، و اگر در مورد گوشی نوکیا اندرویدی یا آیفون شما، دستگاه شبکه مورد نظر را حتی با وجود اینکه در محدوده است شناسایی نمی کند، توصیه می کنیم سخت افزار دستگاه خود را بررسی کنید. اگر همچنان دارای پوشش گارانتی هستید، همیشه می‌توانید دستگاه را به سازنده برگردانید، اما ما فکر می‌کنیم که این قطعی‌ترین دلیل کار نکردن وای‌فای در گوشی نوکیا است، اما در صورت کار نکردن سایر رفع مشکلات، روی مشکلات دستگاه‌های دیگر کار می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: روش برتر رفع خطای دوربین نوکیا

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =