نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع هنگی تلفن همراه . آیا با مشکل کند شدن و هنگ کردن گوشی نوکیا مواجه هستید؟ اگر بله، در اینجا پنج روش برای کمک به رفع مشکل وجود دارد.

رفع هنگی تلفن همراه

راه 1 ریستارت و رفع هنگی تلفن همراه

وقتی گوشی شما در حالت فریز گیر کرده است، اولین روشی که باید امتحان کنید این است که آن را راه اندازی مجدد کنید. کلید Home را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید و سپس می توانید سه گزینه را روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید: خاموش کردن، راه اندازی مجدد یا خاموش کردن حالت اضطراری. Restart را روی صفحه انتخاب کنید. برای ادامه راه‌اندازی مجدد به برخی از تلفن‌ها برای وارد کردن کد باز کردن قفل نیاز است.

اگر دستگاه شما در راه بالا راه اندازی مجدد نشد، روش زیر را برای راه اندازی مجدد اجباری امتحان کنید. برای دستگاه های نوکیا گلکسی، دکمه کاهش صدا و پاور را برای حداقل ۷ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. برای دستگاه‌هایی که کلید روشن/خاموش اختصاصی ندارند، کلید کاهش صدا و کلید کناری را برای حداقل ۷ ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

راه 2 آزاد کردن حافظه گوشی نوکیا

حافظه ناکافی یکی از دلایل اصلی کندی و هنگ کردن گوشی های نوکیا است. بدون شک، در صورت وقوع باید حافظه را آزاد کنیم. در اینجا دو روش اصلی برای شما وجود دارد که می توانید دستگاه نوکیا خود را آزاد کنید، یعنی حذف برنامه های استفاده نشده و پاک کردن پارتیشن کش.

ممکن است ساده ترین راه برای حذف برنامه های استفاده نشده در App Market دستگاه شما باشد. در مورد پاک کردن پارتیشن کش، در این مقاله به آن اشاره کرده ایم: رفع شد: گوشی من روی لوگوی نوکیا گیر کرده است.

این مطلب را از دست ندهید   بلندگوی خارجی نوکیا  Lumia 820

راه 3 بررسی به روز رسانی اندروید و برنامه

یکی از راه های رفع هنگی تلفن همراه، به روزرسانی به موقع سیستم عامل موبایل است که در ادامه به طور مرحله ای به شما معرفی می شوند.

قسمت 1 به روز رسانی سیستم اندروید را بررسی کنید

همانطور که همه ما می دانیم، به روز رسانی سیستم عامل ممکن است برخی از خطاها را در سیستم و دستگاه برطرف کند. بنابراین، زمانی که گوشی های نوکیا کند کار می کنند و هنگ می زنند، لازم است به روز رسانی سیستم را بررسی کنید.

برای گوشی‌های گلکسی نوکیا، بررسی به‌روزرسانی‌های سیستم آسان است. ابتدا گوشی نوکیا خود را به اینترنت وصل کنید. سپس می‌توانید به‌روزرسانی‌های سیستم را در راه زیر بررسی کنید.

مرحله 1. دستگاه خود را به اینترنت وصل کنید. سپس دستگاه خود را باز کنید. به روز رسانی نرم افزار یا «به روز رسانی سیستم» را پیدا کرده و انتخاب کنید.

رفع هنگی تلفن همراه

مرحله 2. روی Download and install یا “Check for system updates” ضربه بزنید. اگر هر به‌روزرسانی در دسترس باشد، دستگاه به‌طور خودکار آن را دانلود می‌کند. اگر اینطور نیست، “Download now” را انتخاب کنید.

رفع هنگی تلفن همراه

مرحله 3. هنگامی که دانلود به پایان رسید، لطفاً دستورالعمل ها را برای نصب به روز رسانی دنبال کنید.

قسمت 2 بررسی به‌روزرسانی‌های برنامه

دلیل کندی و هنگ کردن گوشی های نوکیا احتمالاً مربوط به برنامه های موجود در دستگاه شما است. گاهی اوقات، مشکل را می توان با یک به روز رسانی ساده حل کرد. از این نظر، به روز رسانی برنامه های خود در گوشی نوکیا روشی آسان و ارزش امتحان کردن است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض قاب پشتی نوکیا Lumia 925

همچنین بررسی به‌روزرسانی‌های برنامه از طریق اپ استور بسیار ساده است. برای گوشی‌های گلکسی نوکیا، فروشگاه گلکسی است. گوشی نوکیا خود را به اینترنت وصل کنید. فروشگاه App را باز کنید و بررسی کنید که آیا به روز رسانی نرم افزاری موجود است یا خیر. اگر بله، همه آنها را به روز کنید.

اگر با این کار مشکل حل نشد، به روش بعدی بروید.

راه 4 بررسی برنامه شخص ثالث

وقتی به‌روزرسانی برنامه‌ها نتوانست مشکل را حل کند، باید برنامه‌های شخص ثالث بد را بررسی کنیم. قرار دادن تلفن در حالت Safe Mode یک راه کارآمد برای بررسی یک برنامه شخص ثالث بد است. نحوه قرار دادن گوشی نوکیا در حالت ایمن را در زیر بررسی کنید.

مرحله 1. گوشی نوکیا خود را راه اندازی مجدد کنید.

مرحله 2. هنگامی که آرم SAMSUNG ظاهر شد، دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید تا دستگاه شما با موفقیت راه اندازی مجدد شود.

اگر می توانید کلمه Safe mode را در گوشه سمت چپ پایین صفحه مشاهده کنید، به این معنی است که دستگاه شما با موفقیت به حالت Safe Mode راه اندازی شده است. اکنون، می توانید برنامه های شخص ثالث بد را بررسی کنید. توصیه می شود با آخرین برنامه ای که نصب کرده اید شروع کنید.

راه 5 رفع مشکلات سیستم از طریق Android Repair Genius

بررسی به‌روزرسانی‌های اندروید راهی مؤثر برای رفع برخی از خطاهای خفیف سیستم اندروید است، اما برخی از خرابی‌های سیستم با به‌روزرسانی‌های اندروید قابل رفع نیستند. علاوه بر این، زمانی که با گوشی نوکیا کند و هنگ کرده روبرو هستید، به روز رسانی اندروید همیشه در دسترس نیست. در این لحظه، استفاده از نرم افزارهای شخص ثالث قابل اعتماد باید در نظر گرفته شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض آنتن وای فای Nokia Lumia 925

iSunshare Android Repair Genius چنین نرم افزار قابل اعتمادی است. این می تواند به طور موثر گوشی های نوکیا را در عرض چند دقیقه به حالت عادی بازگرداند. برای تعمیر گوشی های نوکیا می توانید به روش زیر از آن استفاده کنید:

مرحله 1. Android Repair Genius را دانلود، نصب و باز کنید.

مرحله 2. دستگاه خود را به رایانه خود وصل کنید. اگر Android Repair Genius نتوانست دستگاه شما را تشخیص دهد، برای دانلود درایور USB نوکیا، روی Install کلیک کنید. سپس روی Start کلیک کنید.

مرحله 3. اطلاعات دستگاه را با احتیاط وارد کنید.

گرم شدن را به دقت بررسی کنید. سپس مدل دستگاه و کد کشور را با توجه به نکته با احتیاط وارد کنید. روی Path کلیک کنید تا مکان فایل را برای دانلود و از حالت فشرده سازی انتخاب کنید.

دکمه دانلود را کرده و منتظر بمانید تا نرم افزار بسته سیستم را دانلود کند. سپس Android Repair Genius بسته را به طور خودکار از حالت فشرده خارج کرده و رمزگشایی می کند. لطفا صبر کنید.

مرحله 4. این روش را دنبال کنید تا دستگاه نوکیا خود را در حالت دانلود قرار دهید. سپس برای تعمیر دستگاه خود روی Start کلیک کنید.

مرحله 5. صبر کنید تا فرآیند تعمیر به پایان برسد.

مطلب پیشنهادی: نحوه ارسال پیام به شخصی که شما را بلاک کرده

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − شش =