نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین شارژر وایرلس ارزان برای اندروید کدام است؟

سوال این است که بهترین شارژر وایرلس ارزان برای اندروید کدام است؟ برای گوشی اندرویدی خود کدام شارژر بی سیم و یا همان شارژر وایرلس بخرم؟ در ادامه همراه ژابیت باشید تا با بهترین شارژر وایرلس آشنا شوید.

 یکی از آزار دهنده ترین اعلان های موبایل، شنیدن صدای هشدار کمبود باتری گوشی که نشان از باقی ماندن تنها 20 درصد از شارژ تلفن همراه را می دهد، است. بنابراین ممکن است روزانه چندین و چند بار از کابل شارژ استفاده کنیم. که موجب مستهلک شدن آن ها می شود و هزینه های اضافی تعمیر و یا خرید مجدد کابل شارژر را به همراه دارد. به همین دلیل در این جا قصد داریم بهترین شارژرهای وایرلس ارزان قیمت برای گوشی های اندروید را به شما معرفی کنیم تا از شر مشکلات شارژر های سنتی راحت شوید.

شارژر بی‌ سیم یا همان وایرلس 100 سال است که وجود دارد. اما گنجاندن آن در دستگاه‌هایی از قبیل آیفون، باعث شده این فناوری عمر جدیدی پیدا کند. این فناوری بدون کاربردهای عملی بوده است؛ به‌جز برای چند مدل مسواک برقی، دیگر از این فناوری استفاده نشد.

شارژر بی‌سیم چیست؟

در حال حاضر تقریباً نیمی از فناوری شارژ بی‌سیم در حال استفاده میباشد که نمونه‌ی بارزآن شارژر بی‌ سیم موبایل است. خاتمه دادن به نیاز از استفاده کابل برای همه‌چیز از جمله تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ، لوازم آشپزخانه و ماشین‌ها هدف این فناوری میباشد.

محبوب‌ترین فناوری‌ های بی‌سیم که هم ‌اکنون مورداستفاده قرار می‌گیرد، همان توانایی انتقال الکتریسیته از طریق هوا با ایجاد یک میدان مغناطیسی بین دو مدار، یک فرستنده و گیرنده بوه که فاصله بین یک دستگاه و یک پد شارژ را بسیار محدود می‌کند

در شارژر وایرلس تلفن های همراه از استاندارد های گوناگونی استفاده شده است که تاثیری مستقیم در قیمت شارژر دارد. متداول ترین نوع شارژر های بی سیمی شارژر های القایی میباشند، که در بازار به فروش می رسند. این شارژر ها از یکی از دو استاندارد Qi و یا PMA پیروی می کنند که بین این دو استاندارد Qi رواج بیشتری در تلفن های همراه دارد.

اما در سال های اخیر استاندارد های Qi و PMA با هم ادغام کرده اند که این مسئله خرید شارژر اندروید بی سیم را برای کاربران آسان تر کرده است.

شارژر بی‌سیم چگونه کار می‌کند؟

شارژرهای وایرلس به طور معمول از القای مغناطیسی برای انتقال انرژی بهره می گیرند. اولین قدم برای دسترسی به شارژ بی سیم قرار دادن گجت ها روی سطح آن ها است.

بعد با اتصال شارژر به پریز برق، انرژی الکتریکی در سیم های دستگاه به جریان میفتد و در نتیجه یک میدان مغناطیسی شکل می گیرد. سپس میدان مغناطیسی ایجاد شده، به سیم پیچ های داخل گجت نیز انتقال پیدا می کند و در آن ها نیزبه جریان در می آید. در نهایت انرژی مغناطیسی شکل گرفته به انرژی الکتریکی تبدیل می شود و باتری گجت مورد نظر را شارژ می کند

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری Nokia Lumia 925

اما باید بدانید برای بهره بردن از این تکنولوژی گوشی شما باید به فناوری شارژ بی‌سیم یا همان شارژ وایرلس مجهز باشد. شارژ بی‌سیم از زمان عرضه گوشی‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس مورد توجه قرار گرفت و هم اکنون به عنوان یک فناوری جذاب در گوشی‌های اندروید نیز استفاده می‌شود.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که فرایند شارژ با شارژ بی‌سیم نسبت به سایر فناوری‌های شارژ، آهسته‌تر انجام میشود. بنابراین اگر قصد دارید به سرعت گوشی‌تان را شارژ کنید، شارژر بی‌سیم انتخاب مناسبی نیست.

چه گوشی هایی از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی می کنند؟

قابلیت شارژ بی سیم در گوشی های پرچمدار برند های مختلف تلفن همراه وجود دارد. برای این که از پشتیبانی یا عدم پشتیبانی شارژر وایرلس توسط گوشی خود مطمئن شوید، باید به امکانات و قابلیت های گوشی خود رجوع کنید.

آداپتورهایی برای شارژ بی سیم  تعبیه شده اند تا مشکل عدم پشتیبانی از این امکان را برای تلفن های همراه قدیمی حل کنند. برخی از تولید کننده های قاب گوشی، با ساختن گارد های موبایلی که امکان شارژ بی سیم را ساپورت می کنند، کاربران را بی نیاز از کابل شارژرهای قدیمی کرده اند.

لیست کامل گوشی‌هایی که از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده می‌کنند:

گوشی‌های اپل (Apple iPhone): گوشی اپل مدل‌های XS Max XS, XR, 8 ,8 Plus که از شارژ بی‌سیم (وایرلس) پشتیبانی می‌کنند.

کسی (Samsung Galaxy): گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی مدل‌های S10 Plus, S10, S10e, Note 9, S9, S9+, Note 8, S8, S8+, S7, S7 Edge  (Plus more devices) دارای قابلیت شارژ بی‌سیم هستند.

سونی (Sony): گوشی‌های سونی، مدل‌های (Xperia XZ3, Xperia XZ2 Premium, Xperia XZ2 (Plus more devices با قابلیت شارژ بی‌سیم تولید شده‌اند.

آل جی (LG): مدل‌های G7 ThinQ, V30, G6 (US version only), G4 (optional), G3 (optional) (Plus more devices) دارای شارژ بی‌سیم (وایرلس) هستند.

نوکیا (Nokia): گوشی‌های نوکیایی که از شارژ بی‌سیم استفاده می‌کنند شامل مدل‌های ۹ PureView, 8 Sirocco می‌باشد.

هوآوی (Huawei): گوشی‌های هوآوی مدل‌های P30 Pro, Mate 20 Pro از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

مایکروسافت (Microsoft Lumia): شما می‌توانید مدل‌های ۱۵۲۰, ۱۰۲۰, ۹۳۰, ۹۲۹, ۹۲۸, ۹۲۰ مایکروسافت را به صورت بی‌سیم شارژ(وایرلس)  کنید.

گوگل (Google): گوگل نیز مدل‌های Pixel 3 XL, Pixel 3 با قابلیت شارژ بی‌سیم تولید کرده است.

این مطلب را از دست ندهید   دکمه مدیریت نوکیا Lumia 925

نکسوس (Nexus): مدل‌های Nexus 6, Nexus 5 دارای ویژگی شارژ بی‌سیم هستند.

بلک بری (BlackBerry): بلک بری، مدل Priv (Plus more devices) از شارژ بی‌سیم (وایرلس )پشتیبانی می‌کند.

معرفی بهترین شارژر های اندروید وایرلس در بازار

 اخیرا  برند های مختلفی به تولید شارژر وایرلس اپل و اندروید پرداخته اند. که انتخاب را برای ما سخت کرده اند، اما ما باید برای خرید بهترین شارژرعلاوه بر قیمت شارژر بی سیم، به طراحی، منبع تغذیه، برند و سرعت شارژر را توجه داشته باشیم. در اینجا شما را با چند مورد از بهترین شارژرهای وایرلس ارزان قیمت اندروید آشنا می کنیم.

1- شارژر بی سیم بیسوس Donut Wireless Charger

شارژر بیسوس مدل Donut Wireless Charger در کنار ظاهر جذاب خود و دیگر قابلیت های آن، این شارژر را به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل کرده است. در کمتر از 1.5 ساعت، این دستگاه میتواند تلفن همراه و تبلت شما را شارژ نماید.

ویژگی های شارژر بی سیم (وایرلس ) بیسوس Donut Wireless Charger:

صفحه بزرگ شارژر

مجهز به تکنولوژی شارژ سریع

شارژ تلفن همراه بدون نیاز به جداسازی محافظ گوشی

2- شارژر بی سیم سامسونگ Samsung Slim Wireless Charger FF01A0

به کمک این شارژر می توان گوشی های پرچم دار سامسونگ خود را شارژ کرد. شارژر سامسونگ که از استاندارد Qi پشتیبانی می کند، طراحی منحصر به فردی دارد. جابجایی راحت این محصول به خاطرابعاد باریک و حجم کم، این محصول را پر فروش کرده است.

ویژگی های شارژر وایرلس Samsung Slim Wireless Charger FF01A0:

مجهز به نشانگر LED

پد شارژر با ابعاد مناسب

کاربری آسان

3- نگهدارنده و شارژر مغناطیسی PiBlue Wireless Charger Vehicle Dock UP-8

شارژر PiBlue علاوه بر قابلیت شارژ تلفن هوشمند می تواند به عنوان هولدر گوشی در داخل خودرو مورد استفاده قرار گیرد. این استند مبتنی بر استاندارد Qi طراحی شده و از یک کابل Micro-USB به طول یک متر نیز بهره می برد.

ویژگی های شارژر PiBlue Wireless Charger Vehicle Dock UP-8:

امکان نصب بر روی شیشه و داشبورد اتومبیل

قابلیت چرخش در زوایای مختل

جلوگیری از لغزش تلفن همراه، به کمک بازوهای نگهدارنده

شارژر ایرلس

4- شارژر وایرلس تاشو بیسوس Foldable Multifunction Wireless Charger

شارژر تاشو بیسوس با ابعاد کوچک و ضخامت کم، فضای کمی را اشغال می کند و جابجایی آن نیز راحت میباشد. با استفاده از این محصول میتوان تلفن همراه خود را در سه حالت عمودی، افقی و خوابیده شارژ کرد.

ویژگی های شارژر بیسوس Foldable Multifunction Wireless Charger:

مجهز به فناوری شارژ سریع

قابلیت حمل آسان و استفاده در محیط های مختلف

این مطلب را از دست ندهید   کشوی سیم کارت نوکیا Lumia 800

عملیات شارژ ایمن با جلوگیری از ورود جریان ولتاژ بیش از حد

آداپتور شارژر وایرلس ؛ راه‌حل شارژ بی‌سیم تمام گوشی‌ها

یک آداپتور کوچک و نازک که کویل‌های مسی برای جریان القایی را دارد و این کویل‌ها با یک کابل نازک به پورت شارژ وصل می‌شود راز شارژ بی‌سیم دستگاه‌هایی است که از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. باید بدانید که شما همچنان از پورت شارژ استفاده می‌کنید. اما با این تفاوت که منبع الکتریسیته تغییر کرده است و امن‌ترمیباشد. شارژ گوشی سریع‌تر انجام می‌شود و ولتاژ و جریان بیشتر یا کمتر به باتری شما نمی‌رسد. عمر مفید باتری بالاتر رفته و در یک حالت ایده‌آل شارژ می‌شود.

مهم نیست پورت گوشی شما چیست. میکرو، USB-C یا Lightning آداپتورهای خاص خودشان را دارند. می‌توانید این آداپتور را زیر قاب گوشی‌تان هم قرار دهید. تا همیشه همراه‌تان باشد.

آداپتور شارژ وایرلس قیمت کمی دارد و کمی روی طول عمر باتری تاثیر میگذارد اما تاثیر آن چندان زیاد نیست چون همچنان از طریق پورت شارژ گوشی را شارژ خواهید کرد، اما نوسانات برق و مواردی از این دست دیگر روی گوشی‌تان تاثیر نخواهند داشت و این می‌تواند مزیت مهمی باشد.  شارژر بی‌سیم فست شارژ نیلکین یکی از مدل‌هایی است که ویژگی‌های خاص خود را دارد و بسیار مناسب خواهد بود.

پد شارژر بی سیم Duo سازگار با دستگاه های Qi

این شارژر برای دستگاه های سازگار با Qi به کار میرود  اما امکان شارژ مجدد سایر دستگاه ها نیز با آن وجود دارد. اگر امکان شارژ وایرلس گوشی یا ساعت شما وجود دارد، احتمالاً می توانید از پد شارژ وایرلس دوگانه هم استفاده نمایید. این شارژر به گوشی های سامسونگ و سایر برندهای سازگار با شارژر وایرلس WPC Qi مانند (گلکسی S9 ،S9 پلاس، S8 ،S8 پلاس، S8 اکتیو، S7 ،S7 edge ،s6 ،s6 اکتیو، اس 6 اج پلاس، نوت 9، نوت 8 و نوت 5) محدود می شود.

شارژ وایرلس آیفون 11

آنچنان که باید و شاید، کاربران آیفون ۱۱ پرو مکس از شارژر وایلس (بی سیم) راضی نیستند و اغلب سعی می کنند تا به کمک شارژر اصلی، دستگاه خود را شارژ ‌نمایند.

آیفون ۱۱ پرو اولین آیفون هایی هستند که به ویژگی فست شارژ مجهز شده اند. شارژ بی سیم این محصولات با توان ۷.۱ واتی صورت می پذیرد و این در حالی است که شارژر قرار گرفته در جعبه ی دستگاه با توان ۱۸ وات شارژ می کند، چیزی بیش از دو برابرشارژر وایرلس آن میباشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =