نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه حذف اکانت فیسبوک چگونه است؟

نحوه حذف اکانت فیسبوک چگونه است؟ حذف اکانت فیسبوک به چند صورت انجام میشود؟ چه دلیلی برای حذف اکانت فیسبوک وجود دارد؟ اینها سوالاتی است که به دغدغه های ذهنی شما در مورد حذف اکانت فیسبوک مبدل شده اند. نگران نباشید چون ما در سایت ژابیت و در این مقاله با نحوه حذف اکانت فیس بوک همراه شما خواهیم بود.

جستجوهای مرتبط با نحوه حذف اکانت فیس بوک

حذف حساب فیسبوک از اینستاگرام حذف اکانت فیس بوک در کامپیوتر دیلیت اکانت فیسبوک با لینک مستقیم حذف پست در فیس بوک چگونه است آموزش حذف اکانت فیسبوک چگونه پروفایل فیس بوک را حذف کنیم

چگونه اکانت فیس بوک خود را به صورت دائمی حذف کنیم؟

نحوه حذف اکانت فیسبوک به دو شکل میباشد، موقت و دائمی . در نوع موقت آن، این امکان به کاربر داده می‌شود تا دوباره حساب کاربری‌ خود را با تمامی اطلاعات موجود بازیابی کند. اما با حذف دائمی ، قابلیت بازگردانی آن وجود ندارد.

نحوه حذف اکانت فیسبوک خود به صورت دائمی بدین صورت است که، ابتدا باید وارد صفحه مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود شوید و به آدرس

 https://www.facebook.com/help/delete_account

مخصوص حذف اکانت است بروید. اگر از حساب کاربری خود خارج شده‌اید، اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و در صفحه جدید، بر روی Delete My Account کلیک نمایید. سپس رمز عبور و کد نمایش داده شده را وارد کنید.

سپس برای حذف حساب کاربری خود ، تأیید را کلیک کنید. اکانت فیسبوک شما با به پایان رساندن این مراحل، دیلیت یا حذف می شود.

باید این موضوع را در نظر داشته باشید که قبل از حذف اکانت فیسبوک می‌توانید از داده‌های خود مانند تصاویرتان در فیسبوک پشتیبانی بگیرید. با حذف اکانت فیسبوک به شکل دائمی، حساب کاربری به مدت 14 روز در حالت غیرفعال قرار میگیرد و امکان بازگردانی آن برای کاربر وجود دارد. در صورتی که پس از این دو هفته وارد حساب کاربری نشوید، اکانت‌ فیس بوک شما به صورت دائمی حذف می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض حسگر اثر انگشت گوشی

نحوه حذف اکانت فیس بوک به صورت موقت از روی گوشی

در نحوه حذف اکانت فیسبوک، این امکان در اختیار کاربر قرار دارد تا به جای حذف دائمی اکانت فیسبوک، آن را به صورت موقت غیر فعال نماید. برای حذف موقت اکانت فیسبوک  به صورت موقت از روی گوشی مسیر Setteings > General > Manage your account را طی کرده و سپس  بر روی Deactivate your account کلیک شود. تا به صورت موقت اکانت فیسبوک شما از روی گوشی حذف شود.

برای فعال سازی مجدد اکانت فیسبوک فقط  کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

نحوه حذف اکانت فیسبوک بدون داشتن پسورد یا رمز عبور

همانطور که گفته شد،  لازمه ی حذف اکانت فیس بوک داشتن رمز عبور می باشد. زیرا این یک  مسئله امنیتی میباشد،  برای حذف اکانت ، فیس بوک باید مطمئن باشد که اکانت مورد نظر به شما متعلق است، در غیر این صورت هر شخصی می تواند بدون داشتن رمز عبور اکانت فیسبوک دیگران را حذف نماید.

حذف حساب فیسبوک از اینستاگرام

برای حذف حساب فیسبوک از اینستاگرام اپلیکیشن Instagram را در گوشی  خود باز کرده و بر روی آیکون Profile را در پایین گوشه راست برنامه بزنید.

بعد از آن روی آیکون 3 خطی در بالا گوشه راست برنامه رفته و کلیک میکنید.

پنجره ای باز می شود، در پایین پنجره دکمه Settings را بزنید.

سپس  Linked Accounts را در زیر بخش Privacy and Security section کلیک کنید.

پس از آن Facebook را لمس کرده و بعد از آن  روی Unlink Account را بروید.

جعبه pop-up نشان داده میشود  و از شما می خواهد تا کار unlink کردن اکانت فیسبوک را از اینستاگرام تایید نمایید. برای این کار دکمه Yes Unlink را زده و بدین ترتیب حساب فیسبوک از اینستاگرام حذف میشود.

این مطلب را از دست ندهید   باتری نوکیا Lumia 920

چگونه اکانت فیس بوک را از طریق کامپیوتر پاک کنیم؟

فیسبوک برای این کار دو ویژگی را معرفی می کند: 1) غیر فعال کردن (deactivate)  2) پاک کردن (delete)

1) غیر فعال کردن (deactivate) اکانت فیس بوک

 غیرفعال کردن  اکانت فیس بوک به معنی حذف اکانت فیس بوک نیست، یعنی اینکه دیگر از طریق اپلیکیشن اندروید و iOS به سایت یا حساب فیس بوک خود دسترسی ندارید و  دیگران  نمی توانند با شما تماس بگیرند که  با این عمل غیرفعال سازی تنها اکانت فیس بوک شما غیر فعال می شود و در آینده می توانید آنرا فعال کنید. که در قسمت بالا مراحل آنرا توضیح دادیم.

2) پاک کردن (delete) اکانت فیس بوک

در دیلیت یا حذف اکانت فیس بوک ، بعد از درخواست شما، دیلیت اکانت به مدت 2 هفته (14 روز) به طور کامل تائید نمی شود، تا بتوانید در صورت پشیمان شدن وارد حساب کاربری خود گردید.

در اینجا اگر کامنت یا عکسی در پستی از دوستان  منتشر کرده باشید، پس از حذف اکانت فیسبوک به طور کامل پاک نمی شود و ممکن است برخی از پست ها به  مدت 90 روز،  پس از پاک کردن (delete) اکانت فیس بوک باقی بمانند.

برای دیلیت اکانت فیسبوک می توانید مستقیما با وارد شدن به حساب کاربری فیسبوک خود و انتخاب گزینه Delete Account اقدام به حذف اکانت خود نمایید.

چگونه پروفایل فیس بوک را حذف کنیم ؟

برای اینکار وارد پروفایلتان در فیس بوک شوید.

در بالای صفحه گوشه سمت راست برروی Account کلیک نمایید و Account Settings را انتخاب کنید.

در صفحه جدید قسمت پایین روی عبارت Deactivate Account کلیک شود:

در صفحه جدید تصاویری از دوستانتان به همراه سوال چرا عزم بر ترک فیس بوک گرفته‌اید؟ نشان داده خواهد شد تا شما را تحت تاثیر قرار داده و از ترک کردن فیسبوک منصرف شوید. جوابی را به دلخواه علامت زده و در بخش انتهایی صفحه در قسمت Email opt out برای اینکه دیگر ایمیلی را از فیس بوک نداشته باشید تیک زده و برروی Confirm کلیک نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   7 مشکل رایج سخت افزاری گوشی

 در این قسمت رمزعبورتان را برای تایید وارد کنید.

بدین ترتیب اکانت یا پروفایل شما غیرفعال می‌گردد. بعد از اینکه دوباره  خواستید به فیس بوک برگردید می‌توانید با  وارد شدن به  پروفایلتان این پروفایل را با تمامی داده‌ها و لیست دوستانتان فعال نمایید.

آموزش حذف کردن پست در فیسبوک

برای این کار به پست های خود در فیسبوک رفته  و بر روی دکمه ویرایش ( Edit  ) کلیک نمایید. شما می توانید هشتگ ها ، کامنت ها و پست های فیسبوک را حذف کنید.

مخفی کردن پست های فیسبوک

به جای پاک کردن کامل پست های فیسبوک ، می توانید پست های قدیمی را با خصوصی سازی آنها محدود کنید. این کار را با دو روش می شود انجام داد.

1- در قسمت Activity Log ، روی دکمه ویرایش کنار پستی که می خواهید پنهان شود کلیک نمایید، بعد از آن، از منوی کشویی گزینه Hidden from Timeline را انتخاب کرده. اگر به طور مستقیم از Timeline استفاده می کنید، روی دکمه سه نقطه کلیک شود و گزینه مخفی کردن از Timeline را انتخاب نمایید.

2- برای مخفی کردن پست های فیسبوک برای افراد خاص، ابتدا روی آیکون سه نقطه کلیک نمایید و گزینه ویرایش پست ( Edit post ) را انتخاب کنید. بدین معنا که شما می توانید بگویید، کدام گروه از افراد یا شخص می توانند پست شما را ببینند؛ همچنین می توانید آن را روی ( Only me ) فقط من تنظیم کنید،تا فقط خودتان بتوانید ببینید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =