نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعمیر شارژ نشدن گوشی هوشمند نوکیا

تلفن هوشمند جدید نوکیا 2018 ادعا می شود که عمر بیشتری نسبت به گوشی قبلی خود دارد زیرا با یک باتری 3000 میلی آمپری غیرقابل جدا شدن ارائه می شود. با این وجود، این تضمینی نیست که این نوکیای هوشمند جدید در طولانی مدت تسلیم قدرت یا مشکلات شارژ نخواهد شد. چندین عامل می تواند مانع شارژ صحیح نوکیا 6 جدید شما شود همانطور که برای سایر دستگاه های پرقدرت هوشمند رخ داده است. ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید این عوامل چیست و چه راه حل هایی برای مقابله با چنین مشکلاتی وجود دارد.

عوامل ایجاد مشکلات شارژ در گوشی

مسائل مربوط به شارژ مانند شارژ کند یا شارژ نکردن را می توان با اشکال نرم افزاری یا آسیب سخت افزاری مرتبط دانست. مواقعی وجود دارد که تلفن از شارژ شدن امتناع می کند زیرا چیزی سیستم شارژ آن را متوقف یا خراب می کند. این معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که برنامه خاصی مشکل ایجاد می کند، مقدار زیادی انرژی مصرف می کند و باتری را در مدت زمان کوتاهی تخلیه می کند.

هنگام نصب به روزرسانی، همین اتفاق ممکن است رخ دهد. در حقیقت، بسیاری از افراد پس از نصب به روزرسانی سیستم عامل جدید از جمله آخرین نسخه سیستم عامل Android، دستگاهی دارند که بسیار آهسته شارژ می شود یا اصلاً شارژ نمی شود. به طور معمول، یک به روزرسانی جزئی پیگیری می شود تا این مشکل را برطرف کند. این زمانی است که کاربران تحت تأثیر به عنوان راه حل های موقتی به هرگونه راه حل قابل استفاده متوسل می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض بلندگوی داخلی نوکیا Lumia 925 

مشکلات نرم افزاری:

  • باتری خراب است همچنین ممکن است باتری نتواند شارژ را نگه دارد، زیرا به درستی شارژ نیست.
  • شارژر معیوب یا خراب. اگر کابل شارژ یا کابل USB به طور ایمن وصل نباشد یا به نوعی آسیب دیده باشد، همین اتفاق می افتد.
  • پورت شارژ یا منبع تغذیه متلاشی شده کاملاً متصل نشده و مسدود نشده است.
  • استفاده از شارژر غیر OEM نیز ممکن است از جمله دلایل احتمالی باشد خصوصاً اگر با دستگاه شما سازگار نباشد.

عدم شارژ شدن باتری

قبل از شروع عیب یابی، مطمئن شوید که از یک شارژر OEM یا کابل شارژ USB یا USB و نه لوازم جانبی شخص ثالث استفاده می کنید. همچنین مطمئن شوید که کابل USB / شارژ به طور ایمن متصل است و توسط پوشش یا پوشش تلفن مسدود نشده است.

اگر یک پیام بدون شارژ مشاهده کردید، سعی کنید از منبع تغذیه دیگری استفاده کنید. ممکن است منبع تغذیه خراب شده باشد، بنابراین قادر به تأمین مقدار برق دستگاه شما نیست. تا آنجا که ممکن است از پریز دیواری به عنوان منبع تغذیه استفاده کنید. همچنین ممکن است سعی کنید تلفن خود را از طریق رایانه یا پاوربانک شارژ کنید اما انتظار داشته باشید که مدت زمان شارژ شدن کامل آن بیشتر از شارژ از طریق پریز برق یا پریز برق باشد. اکثر پورت های USB نمی توانند مقدار صحیح مورد نیاز برای شارژ دستگاه را در مدت زمان شارژ مشخص تأمین کنند.

راه اندازی مجدد هنگام شارژ

مجبور کردن دستگاه به راه اندازی مجدد در حالی که به شارژر متصل هستید می تواند به رفع اشکالات نرم افزاری کمک کند که ممکن است مانع از انجام وظیفه اصلی سیستم شارژ گوشی شما شود. دستگاه شما از برنامه های فرعی متصل به هم ساخته شده است که عملکردهای خاصی را انجام می دهند. یکی از این زیر برنامه ها / ماژول ها سیستم شارژ است که وظیفه دارد شارژ مجدد را از لحظه ای که تشخیص می دهد درصد باتری به یک سطح پایین رسیده است، شروع کند.

این مطلب را از دست ندهید   سنسور مجاورت نوکبا Lumia 520

اگر سیستم شارژ از کار بیفتد، آن وقت است که در شارژ تلفن خود مشکلی خواهید داشت. برنامه های نامناسب و داده های خراب در تلفن، عوامل معمول هستند. بنابراین برای رفع مشکل شارژ، ابتدا باید با برنامه های بد یا داده های خراب کنار بیایید. انجام راه اندازی مجدد اجباری در حالی که تلفن به شارژر متصل است، یک راه حل بالقوه است.

علائم آسیب سخت افزار را بررسی کنید

اگر نوکیا شما بعد از اعمال همه توصیه های قبلی هنوز خیلی آرام شارژ می شود یا اصلاً شارژ نمی شود، پس علائم قابل مشاهده آسیب سخت افزار را بررسی کنید. تأیید و اطمینان حاصل کنید که دستگاه، پورت USB، کابل شارژ و آداپتور برق هیچ نشانه ای از آسیب فیزیکی یا مایع ندارند.

اگر دستگاه شما دیگر واجد شرایط گارانتی نیست، بنابراین می توانید باتری را بررسی کنید تا از خوردگی، خم شدن، خرابی یا فشار داخل کانکتورها اطمینان حاصل کنید. برای تعیین اینکه آیا دستگاه آسیب مایع خورده است، سعی کنید بررسی کنید نشانگر آسیب مایع یا LDI، که معمولاً در داخل شکاف باتری یا خود باتری یافت می شود.

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 19 =