نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هفت نکته برای شارژ مطمئن تلفن همراه

شارژرهای تلفن همراه ناامن علت افزایش آتش سوزی در خانه ها در سال های اخیر عنوان شده است. و با بیش از 1.8 میلیون شارژر تلفن همراه که هر ساله بصورت آنلاین در کشور خریداری می شوند ، آسان است که قربانی شارژرهای جعلی و خطرناک تلفن شوید. شارژرهای تقلبی یا بی کیفیت تلفن می توانند کشنده باشند – بنابراین نکات مربوط به شارژ ایمن تلفن همراه خود را دنبال کنید.

  1. از شارژرهای ارزان قیمت خودداری نکنید

شارژ های تقلبی بسیار ارزان تر از نمونه های مارک می باشد. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها از استانداردهای سختگیرانه برخوردار باشند. شارژرهای ارزان قیمت تلفن ممکن است به محض اتصال به پریز دیواری منفجر شوند – نتیجه آن ، به گفته کارشناسان آتش نشانی و ایمنی ، سیم کشی ارزان و اجزای زیر استاندارد است. همچنین ممکن است آنها نتوانند به درستی تلفن شما را شارژ کنند و حتی به باتری تلفن آسیب برسانند.

  1. مشکلات مربوط به شارژرهای جهانی

اگرچه اکنون بسیاری از تلفن ها از شارژرهای اتصال USB استاندارد استفاده می کنند ، اما از خرید شارژر ارزان که ادعا می کند با طیف گسترده ای از تلفن های همراه و تبلت ها کار می کند ، خودداری کنید. دستگاه های مختلف تلفن همراه معمولاً به سطوح متفاوتی از شارژ نیاز دارند ، بنابراین یک شارژر ممکن است باعث گرم شدن باتری تلفن شما یا شارژ کمتری شود.

  1. شارژر اصل بخرید

علی رغم گران بودن ، همیشه برای تلفن خاص خود شارژر رسمی بخرید زیرا کاملاً آزمایش شده و از استانداردهای ایمنی برخوردار است. شما فقط برای این اسم هزینه اضافی نمی پردازید – در واقع آرامش را خریداری می کنید. اگر باید از شارژر شخص ثالث استفاده کنید ، آن را از یک مارک معتبر و قابل اعتماد خریداری کنید.

  1. رفع گرما در هنگام شارژ

همه ما داستان هایی از شعله ور شدن یا منفجر شدن تلفن ها هنگام شارژ را شنیده ایم. همراه با استفاده از شارژر اصلی ، اطمینان حاصل کنید که با شارژ شدن هیچ چیزی روی تلفن شما پوشانده نشده است تا گرمای تولید شده بتواند با خیال راحت پخش شود.

  1. شارژر را یک شب وصل نکنید

به خصوص در طول شب از شارژ تلفن بدون مراقبت از تلفن خودداری کنید. در حالی که تلفن شما به اندازه کافی باهوش است تا پس از پر شدن باتری ، شارژ را متوقف کند ، در صورت گرم شدن بیش از حد شارژر ، ممکن است مشکلی رخ دهد ، به خصوص اگر روی یک سطح قابل اشتعال باقی بماند.

  1. شارژر را از نظر خرابی بررسی کنید

کابل فرسوده؟ اتصالات شل است؟ لرزش پین وصل کنید؟ اگر شارژر تلفن شما فرسوده یا آسیب دیده به نظر می رسد ، یک شارژر جدید بخرید. شارژرهای آسیب دیده خطر آتش سوزی دارند و در صورت لمس قسمت در معرض دید شارژر از شارژ ، می توانند برق بگیرند.

  1. پریزها را بیش از حد بار نکنید

وسوسه نشوید که چندین تلفن همراه و سایر دستگاه ها را با استفاده از آداپتور چند پلاگین به یک پریز دیواری وصل کنید. آداپتورهای نوار بلند ایمن ترند ، اما در کل می توانند 13 آمپر مصرف کنند ، بنابراین آنها را بیش از حد زیاد بارگذاری نکنید.

این مطلب را از دست ندهید   انتقال فایل گوشی و کامپیوتر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =