نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین نگهدارنده هولدر موبایل کدام است؟

بهترین نگهدارنده گوشی هولدر موبایل کدام است؟ آیا شما هم به این مشکل برخورده اید که ندانید گوشی موبایل خود را در خودرو باید کجا قرار دهید؟ بهترین نگهدارنده گوشی هولدر موبایل بهترین نگهدارنده موبایل کدام است؟ کدام هولدر انگشتی موبایل مناسب تر است؟ هولدر گردنی موبایل بهتر است یا هولدر انگشتی؟ در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین نگهدارنده گوشی هولدر موبایل آشنا شوید.

هولدر موبایل چیست؟

این دستگاه پایه‌ی نگهداری موبایل است که در داخل خودرو قرار می‌گیرد و به رانندگان در استفاده از موبایل خود در حالت هندزفری کمک می‌کند. هولدر موبایل می‌تواند ایده خوبی باشد، چراکه در هنگام رانندگی در استفاده ازمسیریابی GPS، پاسخ به تماس‌های اضطراری و غیره استفاده از آن گزینه‌ی مناسبی است. درواقع هولدر موبایل اتومبیل به شما امکان می‌دهد تا دستگاه خود را روی داشبورد قرار داده تا دسترسی آسانی در جایی که چشمان شما از جاده دور نیست، داشته باشید. هنگام خرید هولدر یا پایه‌ی نگهدارنده‌ی موبایل اتومبیل، فقط به دنبال ارزانترین گزینه نباشید زیرا این موارد ممکن است کارای و کیفیت خوبی نداشته باشند و در نتیجه ممکن است به گوشی شما آسیب برسانند.

مهم ترین ویژگی های یک هولدر گوشی خوب چیست؟

علاوه بر امکانات ابتدایی نگهدارنده موبایل هولدرگوشی، یک نگهدارنده ایده آل میتواند دارای ویژگی های زیر باشد:

  •  مهم ترین مسئله ای که زمان خرید هولدر باید به آن توجه کنید، مقاومت آن است.
  • قابلیت چرخش 360 درجه گوشی
  • نصب ساده و راحت
  • مکانیسم سریع آزاد کردن گوشی برای جدا کردن بدون دردسر گوشی از هولدر

چرا از هولدر موبایل در ماشین استفاده کنیم؟

  • هولدر موبایل از حواس پرتی در جاده جلوگیری می‌کند.
  •  شنیدن مکالمات بهتر است.
  • استند موبایل دسترسی به موسیقی بدون مشکل است.
  • نگهدارتده گوشی  پخش فیلم برای مسافران را فراهم می‌کند.
  • استند موبایل به راننده این امکان را میدهد تا هنگام استفاده از آن به عنوان وسیله مسیریاب GPS تلفن همراه خود را به وضوح مشاهده کند.
  • به عنوان یک شارژر تلفن همراه مضاعف است.
  •  ممکن است با سایر دستگاه‌ها نیز سازگار باشد.
  • نگهدارنده موبایل تلفن‌تان را در مکانی ایمن قرار می‌دهد.
  • هولدر موبایل کمک میکند به راحتی به تلفن هوشمند خود در یک وسیله نقلیه دسترسی پیدا کنید.
  • شنوایی را برای طرف مقابل آسانتر و واضح‌تر می‌کند.
  • نگهدارنده گوشی، موبایل شما را از هرگونه آسیب و ضربه فیزیکی محافظت میکند
  • استند موبایل باعث میشود گوشی شما به جاهای خطرناکی مانند زیر پدال ها لیز نخورد
  • هولدر موبایل دید شما به مسیر جلو محدود نمیشود
  • با نگهدارنده گوشی دسترسی شما به گوشی موبایل آسان تر و سریع تر است
این مطلب را از دست ندهید   روش صحیح شارژ باتری موبایل

کدام هولدر موبایل را خریداری کنیم؟

چه نوع پایه‌ی نگهدارنده‌ گوشی در اتومبیل برای شما مناسب است؟ احتمالاً اولین چیزی که آن را درنظر نمی‌گیرید انتخاب مکان مورد نظر برای قراردادن تلفن خود است. هولدرهای شیشه جلو اتومبیل و داشبورد معمولاً رایج ترین گزینه‌ها هستند، اما هولدرهای دریچه‌های هوا (کولر)  محبوبیت بیشتری دارند.

محل مناسب برای نصب هولدر موبایل کجاست؟

هولدر باید جایی نصب شود که دید راننده را مختل نکند. با توجه به مدل ماشین، می توان بهترین مکان را انتخاب کرد اما داشبورد و دریچه ی کولر بهترین مکان برای نصب نگهدارنده گوشی میباشد.

چند نوع هولدر موبایل داریم؟

هولدر موبایل یا همان پایه نگهدارنده گوشی در چند مدل تولید و عرضه می شود.

  • مدل مغناطیسی (آهنربایی)
  •  مکنده ای
  •  گیره ای
  •  چسبی

بهترین هولدر موبایل برای 206 کدام است؟ هولدر مغناطیسی یا مکنده ای؟

برای نصب پایه نگهدارنده موبایل نمی توانید جای مناسبی روی داشبور ماشین 206 پیدا کنید. به پس باید از هولدر هایی که امکان نصب آن ها روی شیشه جلو ماشین فراهم است، استفاده کنید. بهترین هولدر موبایل برای 206، پایه نگهدارنده مکنده ای میباشد. ویژگی مثبت استند مکنده ای این است که خیلی خوب می توان محل نصب مناسبی برای آن پیدا کرد و این دسته از هولدرها به سادگی روی شیشه میچسبند و موبایل درون آنها جا می گیرد. پیدا کردن محل نصب هولدر گوشی در 206 کار سختی است. اما به هر حال بهترین محل نصب هولدر 206 روی شیشه جلو می باشد. تنها بدی نصب پایه نگهدارنده گوشی روی شیشه جلو این است که قسمتی از دید راننده مختل می شود. هر چند که با نصب پایه نگهدارنده موبایل در موقعیت مناسب تا حدودی می توان این مشکل را حل کرد.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین عقب نوکیا Lumia 1520

نکته: برای خرید هولدر های مکنده باید درنظر داشته باشید چسب آن ها بسیار قوی و مقاوم باشد. پایه موبایل هایی که توسط چسب، به داشبورد یا شیشه می چسبند باید دارای اصالت کالا باشند.

با استفاده از این پایه نگه‌دارنده گوشی هولدر موبایل کوچک، شما می‌توانید گوشی خود را روی پره‌های دریچه (کولر) تهویه هوای داخل خودرو وصل نمایید و آن را در مقابل خود داشته باشید. این پایه مکانیزم ساده‌ای دارد و نصب و برداشتن آن‌هم کار آسانی است.

فک‌های نگه‌دارنده آن به‌صورت کشویی از ۵۵ تا ۸۴ میلی‌متر باز می‌شود و می‌توانید گوشی‌های ۳٫۵ تا ۶ اینچی را درون آن قرار دهید. پشت این فک‌ها، زبانه‌های پلاستیکی کوچکی تعبیه‌شده‌اند که با اندکی فشار به پره‌های دریچه کولر داخل خودرو وصل می‌شوند.

به کمک همین زبانه‌ها می‌توان از این پایه به عنوان نگه‌دارنده موبایل در خانه برای استفاده رومیزی (به‌عنوان استند گوشی) هم استفاده کرد.

بهترین هولدر موبایل برای ال 90 کدام است؟

اگر به دنبال بهترین هولدر گوشی برای ال 90 می گردید هولدر مغناطیسی و هولدر مکنده ای بهترین گزینه میباشند.

فاصله بین دو دریچه میانی کولر بهترین مکان برای نصب پایه نگهدارنده موبایل مغناطیسی در ال 90 است و بهترین مکان برای نصب هولدر مکنده ای، روی شیشه جلوی ماشین می باشد.  برای مختل نشدن دید راننده می توانید بالای دریچه سمت چپ راننده را برای نصب هولدر مکنده ای در نظر بگیرید.

هولدر گردنی

هولدر گردنی موبایل و تبلت یک ابزار بسیار جالب و کاربردی می باشد که با استفاده از آن می توانید در هر زمانی که خواستید با تبلت و یا گوشی خود مشغول شوید.

یک هولدرگردنی قابلیت آویزان شدن از گردن و یا قرار گرفتن بر روی میز را دارد و می تواند گوشی و یا تبلت شما را نیز در حالت های مختلف نگه دارد.

جنس آن آلمینیوم و پلاستیک فشرده ABS است که قابلیت انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد.

میله گردنی گوشی قابل استفاده در چندین حالت مختلف میباشد.

این مطلب را از دست ندهید   قاب پشتی نوکیا Lumia 820

قابل استفاده رومیزی پایه نگهدارنده موبایل در خانه و گردنی

وزن بسیار سبک و کم حجم

قابلیت چرخش 360 درجه

دارای بدنه بسیار محکم و بادوام

قابلیت تنظیم در حالتهای متفاوت

هولدر موبایل مخصوص موتور و دوچرخه

یکی از وسایل مورد نیاز موتور سواران و دو چرخه سواران، نگهدارنده ای برای گوشی موبایل آنها است تا همیشه گوشی خود را در دسترس داشته و برای مسیریابی و شنیدن موزیک از آن استفاده نمایند. بهترین نگهدارنده  موبایل هولدر گوشی بیسوس Armor Motorcycle از مواد با کیفیت فلزی و ABS برای نگهداری مطمئن و امن گوشی ساخته شده است و داخل آن پدهای سیلکونی وجود دارد تا مانع خراشیدگی بدنه گوشی شود. این هولدرگوشی برای دوچرخه و موتورسیکلت هایی با حداقل 21mm تا 34mm پهنای دسته(میله فرمان یا آینه)  قابل استفاده میباشد.

پایه نگهدارنده موبایل بیسوس با زاویه 360 درجه قادر به چرخش است. بنابراین کاربران می‌توانند متناسب با کاربری خود، گوشی را در حالت افقی، عمودی یا مورب روی پایه استند موبایل تنظیم کنند تا زاویه دید مناسبی روی نمایشگر گوشی داشته باشند.

این هولدرموبایل برای گوشی های 4.7تا 6.5 اینچ مناسب می باشد.

نصب هولدرگوشی مغناطیسی :

آیا فردی هستید که حتی هنگام رانندگی باید از تلفن یا دستگاه‌های دیجیتال خود با مسئولیت‌پذیری و در احتیاط کامل استفاده کنید؟ نصب‌های سنتی چاره کار شما نیست. آن‌ها ممکن است برعملکرد دکمه‌های مختلف تلفن شما تداخل ایجاد کنند. اگر می‌خواهید این دردسر را نداشته باشید بهتر است از هولدرهای مغناطیسی با کیفیت استفاده نمایید.

چسب هولدر موبایل

قابل شست‌وشو و قابل استفاده تا ۱۰۰۰ مرتبه میباشد.

با استفاده از چسب مخصوص دو روی گریپز هر شیء را تا وزن ۳ کیوگرم به راحتی در هر کجا که می‌خواهید میتوان چسباند.

قابل استفاده به عنوان نگهدارنده و هولدر موبایل، تبلت، لوازم حمام و…میباشد.

چسباندن فرش بر روی زمین، اشیا بر روی شیشه، دیوار ، چوب و …نیز امکان پذیر است.

هر بسته شامل ۵ چسب دو طرفه گریپزمیباشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =