نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازی هایی که گوشی را خراب میکنند کدامند؟

امروزه با وجود گوشی ها تنها در عرض چند ثانیه میشود به روزترین بازی های دنیا را که کیفیت بسیار خوبی هم دارند، روی موبایل خود داشته باشید. تفاوت بازی با گوشی و کنسول ها این است که در کنسول همه قطعات مناسب بازی کردن تولید شده اند اما در بسیاری از گوشی ها قطعات به این شکل نیستند و آسیب می بینند؛ از مهم ترین اجزای گوشی که هنگام بازی کردن آسیب جدی می بیند، باتری آن است! در این مقاله در سایت ژابیت میخواهیم بازی هایی که گوشی را خراب میکنند را همراه با دلیل خراب شدن باتری گوشی به شما معرفی نماییم پس در ژابیت با این مقاله همراه ما باشید.

کلمات کلیدی پرسرچ در مورد بازی هایی که گوشی را خراب میکنند؟

ایا کالاف دیوتی گوشی را خراب میکند آیا بازی پابجی گوشی را خراب میکند جلوگیری از خراب شدن باتری گوشی گوشی مناسب برای بازی پابجی عوارض بازی پابجی عوارض بازی پابجی برای گوشی چه چیزهایی باتری گوشی را خراب میکند مضرات بازی پابجی برای گوشی

آیا بازی پابجی گوشی را خراب میکند؟

آیا بازی PUBG Mobile گوشی را خراب میکند؟ یکی از محبوب ترین بازی های روز دنیا که هر روز به جذابیت آن اضافه می شود، پابجی موبایل است. دوستان خود را با استفاده از این بازی به راحتی می توانید دعوت کنید و در مپی که 100 نفر کاربر مثل شما وجود دارند، بازی هیجان انگیزی را انجام دهید. ابتدای این بازی به این شکل است که شما با استفاده از چتر نجات از هواپیما فرود آمده و بازی را ادامه می دهید.

دلیل اینکه میگویند این بازی گوشی را خراب میکند این است که این بازی مدام به اینترنت وصل و پردازنده موبایل در حال کار کردن است و هم می تواند به باتری موبایل شما آسیب رساند.

عوارض بازی پابجی برای گوشی

عوارض بازی پابجی برای گوشی چیست؟ اولین چیزی که برای رسیدن به پاسخ به این سوال باید در نظر گرفت، این است که در روز چقدر بازی پابجی را انجام میدهید؟و یا اینکه، باید ببینید که چند ساعت را به صورت مداوم در روز بازی می کنید و در میان بازی کردن، چقدر به موبایل خود استراحت می دهید. هر کاری که صورت مداوم با گوشی انجام دهید، می تواند اثر منفی روی عملکرد گوشی شما داشته باشد. پابجی یکی از بازی های سنگین برای گوشی به حساب میآید که از بخش های مختلف گوشی استفاده می کند. این بخش ها شامل:

  • اتصال مداوم به اینترنت و شارژدهی موبایل در این مدت زمان
  • فشار زیاد روی پردازنده گرافیکی موبایل
  • استفاده زیاد سخت افزار ها از باتری گوشی
  • خالی شدن باتری گوشی تا 0 درصد و خاموش شدن موبایل
  • به علت مصرف زیاد باتری، یک عادت بسیار بد؛ در حال شارژ بازی کردن!
این مطلب را از دست ندهید   سینی سیم کارت نوکیا Lumia 920

گوشی مناسب برای بازی پابجی

 گوشی مناسب برای بازی پابجی کدام است؟ تلفن هوشمند ROG Phone 2 ایسوس ، این محصول ایسوس گزینه ای قدرتمند است که پردازش قابل توجهی دارد و با فریم ریت خوبی می‌توان بازی PUBG: Mobile را روی آن اجرا کرد. بنابراین یک گزینه پرچمدار است و باید انتظار داشت همانند اسمارتفون‌های پرچمدار، قدرت بالایی در اجرای بازی از خود نشان دهد. برای کسب اطلاعات این دیوایس باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و باتری پرظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۶.۶ اینچی AMOLED که شامل نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز شده  و نیز ویژگی جذابی چون جک ۳.۵ میلی‌متری، قابلیت کنترل AirTrigger اشاره کرد.

همچنین ایسوس، زمان تاخیر و به کاراندازی را کاهش داده تا AirTrigger سریع‌تر به لمس صفحه هنگام درگیری اساسی در مبارزه واکنش نشان دهد. این تلفن هوشمند، مدل ساده‌ای نیست  و یک مدل تمام عیار گیمینگ برای اجرای بازی‌های موبایلی از قبیل پابجی میباشد. از معایب آن میتوان به: بدون قابلیت ضدآب و بدون قابلیت شارژ بی‌سیم بودن آن اشاره کرد.

ایا کالاف دیوتی گوشی را خراب میکند؟

 آیا کال اف دیوتی (Call of Duty Mobile) گوشی را خراب میکند؟ بله بازی Call of Duty Mobile، از بازی هایی است که باتری گوشی را خراب می کند. یکی از جذاب ترین بازی های چند سال اخیر، کال اف دیوتی گوشی است. این بازی کاملاً آنلاین بوده و می توانید آن را به همراه دوستان خود انجام دهید. این بازی در ابتدا برای نبرد های 5 به 5 بود اما در حال حاضر مود های مختلفی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین پشت نوکیا Lumia 920

Call of Duty Mobile از جمله بازی هایی است که اگر در مدت زمان طولانی مشغول آن باشید میتوانید شاهد گرم شدن بیش از حد باتری گوشی شوید. بنابراین بعد از داغ شدن بیش از حد باتری در مدت زمان طولانی، میتوان شاهد افت عملکرد باتری نیز بود.

از بازی های قدیمی سوپرسل که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد، بازی کلش آف کلنز میباشد. در این بازی هم از بخش های مختلف گوشی استفاده می شود و می تواند خیلی زود باتری گوشی شما را خراب کند. توجه داشته باشید اگر حین انجام بازی شاهد داغ شدن بیش از حد گوشی خود شدید، نباید بازی کردن را ادامه دهید. تا گوشی شما آسیب نبیند.

چرا بعضی از بازی ها گوشی وباتری آن را خراب میکنند؟ راه های جلوگیری از خراب شدن باتری گوشی چیست؟

 افرادی که با گوشی بازی میکنند یک عادت بسیار بد دارند که، استفاده از گوشی در حال شارژ است. در این صورت باتری هم شارژ و هم خالی می شود که ضرر زیادی برای باتری شما خواهد داشت. اگر از افرادی هستید که همیشه پاور بانک در کنارتان است و کابل شارژر را در حالی که از گوشی استفاده می کنید، به گوشی وصل می کنید، دیگر این کار را فراموش کنید تا باتری گوشی شما سالم بماند.

روشن بودن مداوم صفحه نمایش و خراب شدن باتری گوشی

این مسئله به مدت زمان بازی شما بستگی دارد. اگر صفحه موبایل شما بزرگ و با کیفیت است، بهتر است بازی کردن را محدود نمایید! درست است که صفحه نمایش بزرگ و AMOLED است، اما شارژ زیادی مصرف می کند و هر چقدر شارژ بیشتری مصرف شود، باتری شما تحت فشار بیشتری قرار می گیرد. سعی کنید مدت زمان بازی کردن خود را کمتر کنید تا علاوه بر این که چشمانتان ضعیف نشود، باتری گوشی شما هم سالم بماند.

عمر کمتر قطعات الکترونیکی حاصل بازی زیاد با گوشی

بازی با گوشی های لمسی خیلی عالی و هیجان انگیز است. ولی این سنسورهایی که لمس انگشت شما را حس می کنند بر اثر مرور زمان و لمس زیاد عمر و دقت آنها کم میشود . قطعات دیگر هم نیز فشار زیادی را متحمل میشوند و دمای داخلیشان بالا رفته و عمر مفید آنها کم میشود .

این مطلب را از دست ندهید   پرش آنتن گوشی

استفاده از پردازنده موبایل، از دلایل فرسوده شدن گوشی و هنگ کردن آن

اولین و مهم ترین قطعه برای بازی با موبایل پردازنده آن است. اگر بازی شما از گرافیک بسیار بالایی برخوردار باشد، پردازنده موبایل مجبور می شود که انرژی بسیار زیادی را از باتری بگیرد و هر چقدر این انرژی بیشتر باشد، باتری شما بیشتر تحت فشار قرار می گیرد. در نتیجه باعث خراب شدن گوشی شما میشود.

استفاده از اینترنت توسط برخی از بازی ها

بازی ها یی که با اینترنت هستند بسیار لذت بخش بوده و البته اینترنت زیادی هم مصرف می کنند! در این نوع بازی ها اگر پینگ بازی بالا باشد، مصرف اینترنت گوشی بیشتری شده و اینترنت شارژ زیادی از گوشی شما را مصرف می کند. تا جایی که همیشه یک پاور بانک باید همراه شما باشد تا اگر وسط بازی شارژ کم بود، موبایل خود را در شارژ قرار داده و بازی را ادامه دهند. واین کار باتری گوشی شما را خراب می کند.

استفاده از اسپیکر، میکروفون و سنسور در برخی بازهی ها

یکی دیگر از مواردی که روی باتری موبایل شما اثر منفی میگذارد، استفاده از اسپیکر و میکروفون هنگام بازی است! اکثرا  در بازی ها کاربران از اسپیکر و میکروفون استفاده می کنند که باعث مصرف بیش از حد شارژ باتری میشود. در موارد دیگری نظیر فلش مموری هم برای فراخوانی بخشی از قسمت های بازی مورد استفاده قرار می گیرد، که خود می تواند باعث کاهش عمر باتری گوشی شود.

مضرات بازی با گوشی

  • مضرات بازی با گوشی ؛ چپ شدن چشم ها
  • مضرات انحراف چشم ؛ حاصل بازی زیاد با گوشی موبایل
  • مضرات بازی با گوشی ؛ حواس پرتی و عدم تمرکز
  • مضرات بازی با گوشی ؛ نزدیکی به امواج الکترومغناطیسی
  • مضرات بازی با گوشی ؛ تنبلی ، افسردگی ، چاقی
  • مضرات بازی با گوشی؛ انسان رو منزوی و منفرد بار میاورد
  • مضرات بازی با گوشی ؛ تنبلی تاندون دست
  • مضرات بازی با گوشی: تاخیر و اختلال در رشد کودکان و نوجوانان
3.8/5 (8 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − دو =