نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر دوربین موبایل نوکیا

امروزه اهمیت دوربین تلفن های همراه، نسبت به هر بخش دیگری بیشتر شده است. دوربین ها به لحاظ ثبت لحظات به یاد ماندنی، به عضوی جدا نشدنی در جمع ها تبدیل شده اند و از آنجایی که در چند سال اخیر، با کیفیت ترین لنزهای دوربین در تلفن های همراه قرار داده می شوند، محبوبیت استفاده از موبایل های هوشمند چند برابر شده است. برای بسیاری از کاربران، دوربین با رزولیشن بالا نسبت به دیگر مزایای تلفن همراه، اولویت دارد!

بی شک استفاده مکرر از این دوربین ها، عوامل خرابی آن ها را بالا برده و نیاز به تعمیر یا تعویض را الزامی نموده است.

عوامل خرابی دوربین گوشی نوکیا

  • آسیب ها و ایرادات مربوط به لنز:

آسیب های وارده بر لنز به صورت خط و خش و یا ترک و شکستگی نمایان می شوند. این اشکلات سبب اختلال در فوکوس و کیفیت عکاسی و فیلمبرداری دوربین خواهند شد.

پاک کردن اطلاعات گوشی نوکیا

  • ورود مایعات به دوربین:

نفوذ هر گونه مایع و رطوبت به داخل اجزای دوربین، اتصالی و سوختگی قطعه را به همراه خواهد داشت. مگر آن که گوشی شما از تکنولوژی ضد آب بودن بهره مند باشد.

  • کثیفی لنز:

دیگر مسئله ای که ممکن است در عملکرد دوربین موبایل مشکل ایجاد کند، آلودگی لنز آن می باشد. وجود لکه و گرد و خاک در لنز، موجب کاهش کیفیت تصاویر شده و بهتر است برای جلوگیری از آن، لنز را به طور مرتب پاک کنیم و آن را تمیز نگه داریم.

  • فلش شدن گوشی:

مورد دیگری که لازم است مد نظر داشته باشید، این است که یکی از اولین آثار فلش کردن گوشی های هوشمند، ایجاد مشکل در دوربین آن ها می باشد. در صورتی که قبلاً موبایل را فلش نموده و حالا برای عیب یابی دوربین به تعمیرکار مراجعه کرده اید، وی را از این اقدام مطلع سازید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض اتصال شارژ و فلش نوکیا

پیشگیری از خرابی دوربین موبایل نوکیا

همیشه گفته اند که پیشگیری، بهتر از درمان است. با توجه به ظرافت و حساسیت دوربین های تلفن های همراه، بهتر است تا حد امکان از اقدام به تعمیر آن جلوگیری شود. در ادامه به نکاتی جهت جلوگیری از نیاز به تعمیر دوربین موبایل نوکیا اشاره می کنیم:

  • مایعات را از گوشی دور نگه دارید. هرگز موبایل خود را در مجاورت آب یا هرگونه مایعات دیگر قرار ندهید، مگر آنکه ضد آب باشد.

  • کاور ها و کیس هایی جهت پوشاندن و حفاظت از بدنه و دوربین وجود دارند که بهتر است حتماً از آن ها استفاده کنید تا دیگر شاهد خط و خش افتادن لنز دوربین نباشید.

  • تنظیمات مربوط به دوربین را هر از گاهی بررسی کرده و از استاندارد بودن آن مطمئن شوید.
  • نسبت به تمیز کردن به موقع لنز به منظور عدم تجمع گرد و غبار بر روی آن، اقدام نمایید. برای این کار، از پارچه نرم و بدون پرز استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات موبایل نوکیا

انجام هرگونه عملیات تعویض و تعمیر قطعات گوشی خود را به تکنسین های مستقر در مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیری نوکیا واگذار نمایید. اگر در زمینه کار با قطعات تلفن همراه تجربه کافی را ندارید، به هیچ وجه در داخل اجزای تلفن همراه خود دست نبرید، چرا که به احتمال زیاد خرابی را شدیدتر خواهید نمود.

تعمیرکاران مجرب و رسمی گوشی های نوکیا، با استفاده از پیشرفته ترین ابزار آلات، قادر به رفع هرگونه مشکل گوشی شما در کمترین زمان هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =