نمایندگی تعمیر گوشی نوکیا

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع سریع مشکلات رایج تلفن همراه

تلفن همراه خود را در آب انداختید؟ تلفن شما مدام یخ می زند؟ قبل از تماس با کارشناسان، رفع سریع این مشکلات رایج را امتحان کنید. تلفن های همراه این روزها بسیار مقاوم هستند، اما کاملاً ضد آب، ضد ضربه و در برابر عواقب استفاده بیش از حد اماده هستند. اگر در تلفن خود با مشکلی روبرو هستید، قبل از انصراف از تلفن، این راه حل های سریع را امتحان کنید.

وقتی تلفن شما خیس شد باید چه کار کنید

این برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است – شما خم می شوید تا دستان خود را بشویید و تلفن از جیب شما خارج شود و داخل اب می افتد.  در اینجا آنچه باید انجام دهید به صورت زیر است:

باتری را بردارید. اگر نمی توانید، تلفن را فوراً خاموش کنید. آب و برق با هم مخلوط نمی شوند و در صورت روشن نگه داشتن تلفن می توانید صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کنید.

سیم کارت، کارت SD و سایر قطعات قابل جابجایی را بردارید.

تا می توانید تلفن را خشک کنید. یک لرزش ملایم به آن بدهید تا هر آبی که در گوشه ها پنهان شده است را باز کنید و دوباره خشک کنید. این کار را تا جایی که ممکن است تلفن خشک شود انجام دهید.

با انجام این کار هنوز رطوبت در تلفن شما وجود دارد، بنابراین هنوز آن را دوباره روشن نکنید – باید خشک شود و گوشی خشک شود. هر کاری می کنید، سعی نکنید تلفن خود را با سشوار خشک کنید. گرما می تواند به اندازه رطوبت آسیب برساند.

این مطلب را از دست ندهید   انفجار باتری گوشی

برنج خشک در جذب رطوبت بسیار خوب است. تلفن خود را در ظرفی بریزید و مقداری برنج خشک روی آن بریزید. برای محافظت از تلفن خود می توانید یک لایه دستمال توالت یا یک حوله کاغذی روی آن قرار دهید.

بگذارید 24 ساعت بماند و سپس روشن کنید. اگر شروع نشد، یک بار دیگر با یک دسته تازه برنج خشک کنید.

افتادن گوشی از ارتفاع

اگر تلفن خود را از پنجره طبقه دوم رها کنید، احتمالاً کاری نمی توانید انجام دهید. اما اگر به طور تصادفی از روی یک میز یا از دست شما بیفتد، ممکن است پایان زندگی گوشی نباشد.

صفحه نمایش احتمالاً سیاه می شود اما قبل از ناامید شدن، این ترفندها را امتحان کنید:

دکمه شروع / خاموش شدن را فشار دهید. آن را پایین نگه دارید تا با خاموش کردن یا روشن کردن تلفن شما پاسخ دهد.

اگر این کار نکرد، ممکن است چیزی در داخل تلفن اسیب شده باشد. پشت را باز کرده و سعی کنید باتری و سایر اجزای قابل تعویض را جدا و جایگزین کنید.

خاموشی خودکار گوشی

تلفن ها گاهی اوقات بدون هیچ دلیل مشخصی می توانند یخ بزنند. قبل از اینکه با ناراحتی آن را به آن طرف اتاق بیندازید، این رفع اشکالات تلفن منجمد را امتحان کنید:

برق را خاموش کنید، چند دقیقه صبر کنید و دوباره آن را روشن کنید. با این کار تلفن شما ریست می شود و اگر به دلیل گرم شدن بیش از حد به طور خودکار خاموش شده باشد، بگذارید چند دقیقه بماند و آن را خنک کند.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال شارژ نوکیا Lumia 1520

باتری خود را برداشته و تعویض کنید. این مورد مخصوصاً درصورتی مفید است که تلفن شما خاموش شده و قادر به خاموش کردن آن نیستید. اگر نمی توانید باتری خود را بردارید، سعی کنید دکمه «خاموش شدن» را پایین نگه دارید تا اتفاقی بیفتد. گاهی اوقات یک گوشی کندتر می شود. اگر تلفن شما به طور مرتب به طور ناگهانی خاموش می شود یا با مشکلی روبرو می شود، ممکن است به این دلیل باشد که خیلی سخت روی آن کار می کنید.

برنامه های خود را بررسی کنید و هر کدام را که استفاده نمی کنید حذف کنید. همچنین برنامه هایی را که استفاده می کنید بررسی کرده و حافظه نهان آنها را پاک کنید. برای این کار، به تنظیمات / برنامه ها بروید و روی برنامه مورد نظر برای پاک کردن کلیک کنید. باید گزینه ای برای پاک کردن حافظه پنهان وجود داشته باشد.

وقتی همه راه های دیگر عملی نشد، می توانید تلفن خود را به تنظیمات کارخانه خود بازگردانید.

قبل از برداشتن این مرحله سخت، به یاد داشته باشید که از پرونده های خود پشتیبان تهیه کرده و تمام عکس ها، فیلم ها و سایر موارد شخصی خود را به یک مرکز ذخیره سازی ابری، رایانه و / یا یک دستگاه ذخیره سازی خارجی منتقل کنید.

بازیابی در تنظیمات کارخانه با پاک کردن تمام داده هایی که از زمان خرید تلفن خود جمع کرده اید، به معنای واقعی کلمه شروع تازه ای خواهد داشت.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شانزده =